  • 21. Data: 2008-04-23 21:00:00
    Temat: Re: Zatrzymany przez oficera dyz. jednostki za zrobienie foto kawalka bramy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Alek w <news:fuo5ri$1s5$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Kwasu to chyba ty się nałykałeś bo w opisie zdarzenia ani słowa o tym.

    Było w wiadomości Roberta:
    "Tylko, jak tego dowieść?"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 22. Data: 2008-04-23 21:16:44
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:fuo5ri$1s5$1@news.onet.pl...

    > Kwasu to chyba ty się nałykałeś bo w opisie zdarzenia ani słowa o tym.

    Ale podejrzenie było. I wystarczy wykroczenie, niekoniecznie przestępstwo.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2008-04-23 21:35:55
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "marks35" <m...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

    > Brama miala bardzo ciekawy ornament, byla stara, a pozniej sie okazalo, ze
    > mam za "dobry" aparat :) tak powiedzial pan zandarm :).

    Znajdź se chłopie inne obiekty do fotografowania. No dres, no stres;))

  • 24. Data: 2008-04-23 22:50:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 pisze:
    > W związku z podejrzeniem, o popełnieniu lub nie przestepstwa orzeka sąd.

    No to ja idę cię zatrzymać. Podejrzewam cię o gwałt i molestowanie
    nieletnich, satanisto jeden ;->

    A spróbuj się wyrywać ;->

  • 25. Data: 2008-04-23 22:52:36
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Ale podejrzenie było

    Podejrzenie czego?
    Przyypominam, ze fotografowanie nie jest ani przestepstwem, ani
    wykroczeniem, SZCZEGOLNIE obiektow, ktore wolno fotografowac.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
    zdjęcia koncertowe i teatralne: http://www.adak.int.pl

  • 26. Data: 2008-04-24 05:45:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Było w wiadomości Roberta:
    > "Tylko, jak tego dowieść?"

    Aha, wrobić kogoś przez fałszywe oskarżenie. No to i tak pomysł
    z kwasem jest marny, bo na bramie nie będzie śladów kwasu a przy
    zatrzymanym nie będzie pojemnika z tymże. Chyba że przed przyjazdem
    policji zorganizują fałszywe ślady i dowody, no ale to juz brnięcie
    w kompletny absurd.

  • 27. Data: 2008-04-24 05:46:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał

    > Ale podejrzenie było. I wystarczy wykroczenie, niekoniecznie
    przestępstwo.

    Czy mogę ująć i zatrzymać osobę, która źle zaparkowała auto
    albo przeszła przez jezdnię na czerwonym?

  • 28. Data: 2008-04-24 06:30:25
    Od: AdamS <a...@w...interia.pl>

    marks35 wrote:

    > oraz straszony, że jak nie przyjdę to zostanie wezwana policja. Czy oficer
    > dyżurny nie przekroczył swoich kompetencji "zwijając" mnie z chodnika?
    > Pozdrawiam. Marek

    Regulamin ogólny sił zbrojnych
    http://www.kadry.wp.mil.pl/pliki/pliki_fckeditor//Fi
    le/prawo/regulamin_ogolny_sz.doc
    pkt. 215, 225, 235

    USTAWA z dnia 24 sierpnia 2001 r. o Żandarmerii Wojskowej i wojskowych
    organach porządkowych. (Dz. U. z dnia 25 października 2001 r.)
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/1353.htm
    art.48, 51

    zażalenie art.52

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 14 grudnia 2001 r. w
    sprawie szczegółowych czynności wojskowych organów porządkowych
    wchodzących w skład służby garnizonowej.
    (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2001 r.)
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2001/1854.htm

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 29. Data: 2008-04-24 07:04:57
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 24 Kwi, 08:30, AdamS <a...@w...interia.pl> wrote:

> [...]
    > sprawie szczegółowych czynności wojskowych organów porządkowych
    > wchodzących w skład służby garnizonowej.

    Czyli trzeba sie bylo spytac" Czy pan jest z ZW lub jestem na terenie
    garnizonu? Jak nie to do pocalowanie mnie w d wystap."

  • 30. Data: 2008-04-24 08:00:01
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I znowu dostaniesz parę kopów w dupsko...
    Masochista czy co??
    ;-)
    JaC

    -----