  • 151. Data: 2008-04-05 19:58:40
    Temat: Re: do obrońców złodziei
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:04tkc5-4eb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To uprowadzany (wiedząc, że żadnej bomby nie ma) takiemu wyprowadzającemu
    > może wpakować kulkę w trzewia i się wybronić przed sądem twierdząc, że go
    > porywali?

    Poniekąd masz rację. Już o tym wiele razy pisałem, że wszelkiej maści
    ochroniarze nie zdają sobie sprawy, że swoim bezprawnym działaniem
    otwierają drogę do obrony koniecznej. Przeważnie wykorzystują przewagę
    siłową, a nikt normalny nie będzie strzelał do kretyna tylko po to, by go
    nie prowadzano po sklepie. Ale znam przypadki, gdy trafiała kosa na kamień,
    a ochroniarz lądował w szpitalu, a później przed sądem.

  • 152. Data: 2008-04-05 20:27:52
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Animka napisał:

    > W dniu 2008-04-04 23:59 fotografffffff pięknie wystukał/a:

    > Może bramka piszczała. Jeszcze nie spotkałam się z takim prztpadkiem,
    > żeby ktoś sam od razu nie zaczął wyciągać różnych rzeczy, żeby sprawdzić
    > co piszczy.

    a moze wspieral miedzynarodowy terroryzm.
    a gdyby tu nagle przedszkole w przyszlosci?

  • 153. Data: 2008-04-05 20:34:07
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik SJS napisał:

    > Twoja reakcja jest wręcz dziecinna /niedojrzała/
    > Ty nie pomagasz człowiekowi - ty stajesz w obronie wszystkich złodziei
    > których czasami zatrzymują nie całkiem łagodnie
    > a w tym przypadku zatrzymano go naprawdę łagodnie
    > SJS

    a skad wiesz ze ten dziadek cos ukradl? kule szklana masz?
    jakby do ciebie podeszli, zawineli cie na trzy godziny w niedziele do
    pokoiku w celu sprawdzenia czy nic nie ukradles to bys tu pierwszy
    krzyczal ze bezprawie.

  • 154. Data: 2008-04-05 20:35:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-05 21:14 Olgierd pięknie wystukał/a:

    > Po pierwsze nie złodzieja, tylko osoby, którą interesują się ochroniarze.
    > Po drugie kary odzwierciedlające odeszły w niepamięć. Po trzecie nawet
    > piętnowanie złodziejstwa nie może polegać na publicznym poniżaniu tychże
    > osób.
    > Przypominam, że podanie wizerunku i nazwiska skazanego jest jednym ze
    > środków stosowanych przez sąd, a nie ochroniarzy.

    Nie bój się. Skoro tą osobą zainteresowali się ochroniarze to oznacza,
    że widziano lub kamera zarejestrowała złodzieja!

    --
    animka

  • 155. Data: 2008-04-05 20:39:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-05 22:34 dante pięknie wystukał/a:

> [...]
    > jakby do ciebie podeszli, zawineli cie na trzy godziny w niedziele do
    > pokoiku w celu sprawdzenia czy nic nie ukradles to bys tu pierwszy

    Byłeś choć raz w hipermarkecie?
    Przypuszczam, że w Twoim mieście nie ma, więc.....

    --
    animka

  • 156. Data: 2008-04-05 20:45:22
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik SJS napisał:

    > Oby ci któryś z tych ochroniarzy przez ciebie opluwanych nie zrobił za takie
    > stwierdzenia procesu
    > i miałbyś naprawdę nieciekawie
    > zdrowia życzę jak mawia generał Nowicki, bo na rozum....
    > SJS

    oho, powiało chłodem. pan ochroniasz sie zeźlił.

  • 157. Data: 2008-04-05 20:48:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft8m7o$b5s$1@node1.news.atman.pl Animka
    <a...@t...nie.ja.wp.pl> pisze:

    > Nie bój się. Skoro tą osobą zainteresowali się ochroniarze to oznacza, że
    > widziano lub kamera zarejestrowała złodzieja!
    Oczywiście, oczywiście, z pewnością...
    Właśnie dlatego kamery muszą być także w przymierzalniach, przecież można
    coś ukryć w otworach naturalnych.

    --
    Jotte

  • 158. Data: 2008-04-05 20:54:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > To środowisko nie da sobie rady. Myślący normalnie ochroniarz nie będzie
    > za 5 zł/h pracował. Cała reszta jest pochodną tego stanu rzeczy.

    Mało mnie to interesuje.

    Nikt ich do tej konkretnej roboty nie zmusza. Jak chcą szacunku - niech
    piętnują czarne owce.

    [ciach]

    > Przyznam, ze nie znam sytuacji, gdy nie ma tam monitoringu. To otwierało
    > by drogę do wielu insynuacji ze strony zatrzymanych.

    Ha! Jak sędzia uczciwy i myślący - jasne. Ale różnie bywa...

    Przy okazji - jak oceniłbyś argumentację (sądu!), że "żadnych
    nieprawidłowości nie było, bo na pewno ktoś postronny by zareagował", hmm?

  • 159. Data: 2008-04-05 21:30:19
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 05 Apr 2008 22:35:45 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie bój się. Skoro tą osobą zainteresowali się ochroniarze to oznacza,
    > że widziano lub kamera zarejestrowała złodzieja!

    Ależ skąd -- gwałciciela, zabójcę Kennedy'ego, a nawet ludobójcę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 160. Data: 2008-04-05 21:59:50
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Czyli nie zastosował sie do ich żądania pozostania i oczekiwania na
    > Policję. na tym właśnie polega zatrzymanie z użyciem siły fizycznej.

    Masz pojęcie o prawie mniejsze od rozwielitki.