  • 101. Data: 2008-04-05 12:58:51
    Temat: Re: do obrońców złodziei
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    news:ft7pi3$kug$3@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > Ta, a nawet tam przetrzymywać do czasu przyjazdu Policji.

    a ma prawo wywiezc go do lasu i tam przetrzymac do przyjazdu policji?

    P.

  • 102. Data: 2008-04-05 12:59:38
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > Ta, a nawet tam przetrzymywać do czasu przyjazdu Policji.

    jak to sie ma do Twych twierdzen ze gapowicza autobusowego nie mozna wozic a
    nalezy z nim poczekac na przystanku na policje.?

  • 103. Data: 2008-04-05 13:04:19
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ft7rcu$un4$1@news.onet.pl...

    > A dlaczego nie?
    > A gdyby powiedział "dobrze, poczekam" to już nikt by przy nim nie został?

    To trochę co innego. poza tym i tak by wydali polecenie przejścia z nimi do
    pokoju. Radiowóz może jechać i godzinę. Nikt nie będzie z gościem tam stał
    tyle czasu.

  • 104. Data: 2008-04-05 13:05:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ft7r6k$u55$1@news.onet.pl...

    > Samo określenie "zatrzymać" nie wystarczy? Dla mnie to oznacza
    > uniemożliwić oddalenie się, ewentualnie unieruchomić w miejscu
    > zatrzymania, ale na pewno nie porwać i wlec Bóg wie dokąd.

    Tylko, ze jest pewna różnica pomiędzy "wleczeniem Bóg wie dokąd", a
    poleceniem do przejścia do pokoju ochrony, który jest obok.

  • 105. Data: 2008-04-05 13:06:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości
    > No to od razu widać twoje przygotowanie do tematu. Kod EAN danego towaru
    > jest nadawany odgórnie przez producenta. Jest identyczny w każdym
    > sklepie na całym świecie.

    Ale w niektórych sklepach sprzedaje sie nie wg EAN, ale własnych
    nakładanych na towar. Tu już faktycznie można zidentyfikować sklep. Ale to
    raczej nie w supermarketach.

  • 106. Data: 2008-04-05 13:08:08
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Kody paskowe są nanoszone przez producentów lub tych, co pakują, więc
    > przeważnie są jednakowe we wszystkich sklepach.

    Niekoniecznie. Sieci potrafią żądać od producenta kodów przydzielonych
    przez producenta dla danej sieci.

  • 107. Data: 2008-04-05 13:26:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft7r6k$u55$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Samo określenie "zatrzymać" nie wystarczy? Dla mnie to oznacza
    > uniemożliwić oddalenie się, ewentualnie unieruchomić w miejscu
    > zatrzymania, ale na pewno nie porwać i wlec Bóg wie dokąd.
    Dokładnie tak jest.

    --
    Jotte

  • 108. Data: 2008-04-05 13:27:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > To trochę co innego. poza tym i tak by wydali polecenie przejścia z nimi
    > do pokoju.

    Tyle, że ochrona nie ma prawa stosowania śpb w przypadku niepodporządkowania
    się poleceniom (jeśli osobnik nie stwarza zagrożenia). Ochrona to nie
    Policja.

  • 109. Data: 2008-04-05 13:29:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft6i16$vei$1@node1.news.atman.pl Animka
    <a...@t...nie.ja.wp.pl> pisze:

    > Ma mieć na to paragom, bo inaczej może mieć kłopoty. Musi pokazać.
    A niby dlaczego? Bez gołosłowia prosiłbym.

    No i co?

    --
    Jotte

  • 110. Data: 2008-04-05 13:30:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > To trochę co innego. poza tym i tak by wydali polecenie przejścia z nimi
    > do pokoju. Radiowóz może jechać i godzinę. Nikt nie będzie z gościem tam
    > stał tyle czasu.

    A to już ich problem.