  • 211. Data: 2008-04-07 06:35:39
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    news:ftbbk5$1b5$6@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości

    > Karną:
    > - powiadomienie organu powołanego do ścigania przestępstw o przestępstwie
    > niepopełnionym

    tylko ze tu istnieje zamiar tylko bezposredni, wiec mu trzeba udowodnic ze
    wiedzial iz on nic ni eukradl, gdy podejrzewal
    to nie ma przestepstwa.

    P.

  • 212. Data: 2008-04-07 06:37:22
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jest bezpieczniej
    > jest bezpieczniej ponieważ trzeba porównywac ilośc dobra /wartość/ która
    > wabi przestępców, rozległośc terenu itp

    tylko ze wtedy zlodziej przyjdzie uzbrojony

  • 213. Data: 2008-04-07 06:41:36
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > tylko ze wtedy zlodziej przyjdzie uzbrojony

    błąd w rozumowaniu
    dziś przychodzi uzbrojony do ludzi którz ybroni nie mają
    a z legalna nie chodza na napady
    SJS

  • 214. Data: 2008-04-07 10:56:44
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Animka pisze:
    > W dniu 2008-04-05 03:18 AW pięknie wystukał/a:

    > Jak sobie uważasz. Ja piszę to co widzę.

    Ja też widzę co piszesz. Domyślam się, że co najmniej jesteś pracownicą
    supermarketu, jeśli nie ochrony.
    Sorry, ale jakoś trudno uwierzyć w twoją bezstronność.

    P.S. Chciałem też przeprosić, za to "ograniczenie". Rzeczywiście,
    niezbyt to było eleganckie. Zamienimy to na "Jesteś tak naiwna, czy
    tylko trollujesz?"
    AW

  • 215. Data: 2008-04-07 13:18:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po tym poście wiem że masz stary głęboki problem, który może rozwiązać
    > wyłącznie psychiatra...

    Napisałeś popierdułko tutaj kiedy coś z sensem???

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 216. Data: 2008-04-07 15:00:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Napisałeś popierdułko tutaj kiedy coś z sensem???

    Jak pomyślę że SJS dałby i Tobie... nie... tobie broń to przerażenie
    mnie ogarnia. Jesteś żałosny, Twoje posty nie wnoszą nic do żadnej
    dyskusji, co drugi przypieprzasz się do Lawy masturbując się pewnie przy
    tym zawzięcie i ogólnie widać po tobie że jesteś typem znerwicowanego
    krzykacza. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że jesteś tutaj
    zwykłym trolem i tyle.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 217. Data: 2008-04-07 16:03:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > tylko ze tu istnieje zamiar tylko bezposredni, wiec mu trzeba udowodnic
    > ze wiedzial iz on nic ni eukradl, gdy podejrzewal
    > to nie ma przestepstwa.

    Ale te podejrzenia muszą sie na jakiś sensownych przesłankach opierać. A
    nie na zasadzie chybił / trafił.

  • 218. Data: 2008-04-07 16:55:37
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że jesteś tutaj zwykłym
    > trolem i tyle.

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że w archiwum grupy nie znajdziesz ani jednego
    swojego sensownego posta?

  • 219. Data: 2008-04-07 17:26:52
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Nostradamus wrote:
    > Zdajesz sobie sprawę z tego, że w archiwum grupy nie znajdziesz ani
    > jednego swojego sensownego posta?

    Każdy sądzi po sobie.

    M.

  • 220. Data: 2008-04-07 17:39:38
    Temat: Re: Zatrzymanie sił? przez ochronę + olewka policji
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy s?dzi po sobie.

    Co za głębia wypowiedzi. Prawdziwy guru prawniczy, sądząc po poziomie
    wypowiedzi ;))
    Co cię tu przywiało, popierdułko??