  • 11. Data: 2009-07-31 12:20:25
    Temat: Re: Zatrzymanie legitymacji
    Od: Mirek <k...@v...pl>

    wg mnie tak - legitymacja posługuje sie moja córka w banku (ma swoje
    konto, takie dla dzieciaków)

  • 12. Data: 2009-07-31 12:59:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mirek wrote:

    > wg mnie tak - legitymacja posługuje sie moja córka w banku (ma swoje
    > konto, takie dla dzieciaków)

    To jej zrób dowód.

  • 13. Data: 2009-08-03 12:29:12
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 06:52:35 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > No nie widzimisię. Tylko jeśli ma przypuszczenie,

    Nie przypuszczenie tylko UZASADNIONE PODEJRZENIE że dokument uprawniający
    do ulgowego przejazdu został SFAŁSZOWANY.
    A teraz konia z rzędem temu kto powie mi że taki kontroler nie miał
    MOŻLIWOŚCI po zatrzymaniu tej legitymacji "zrobienia jej" - tzn faktycznego
    zeskanowania czy też dowolnym przeróbek?
    Dlaczego do takich przypadków nie wzywa się policji? Byle łachmyta "bierze
    ze sobą" jedyny powód i dowód w postaci legitymacji, i jak potem dowieść że
    to co przedłożył i przekazał swoim przełożonym jet tym samym co zatrzymał?