  • 1. Data: 2004-02-24 10:08:37
    Temat: Zaświadczenie dla kierowcy
    Od: "AngelMir" <m...@g...pl>

    Cześć
    Muszę wystawić pracownikowi po rozwiązaniu umowy o pracę zaświadczenie o
    pracy w trudnych warunkach. Jest to kierowca samochodu ciężarowego.
    Jak ma wyglądać takie zaświadczenie i od jakiego tonażu samochodu
    ciężarowego jest uznawana praca za pracę w szczególnych warunkach lub
    wszczególnym charakterze.
    Z pozdrowieniami
    AngelMir

  • 2. Data: 2004-02-25 12:48:22
    Temat: Re: Zaświadczenie dla kierowcy
    Od: "robert" <g...@g...pl>

    Wystawienie "zaswiadczenia" jest mozliwe dla kierowców prowadzacych
    samochody powyżej 3,5 DMC.
    Z tego co wiem może to być korzystne dla kierowcy w momencie wystepowania
    np. o wczesniejsza
    emeryture. Niestety nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek konsekwencjach dla
    ciebie.
    Chyba taka adnotacja powinna pojawic sie w świadectwie pracy a nie
    zaswiadczenie?

    robert

    DZU. 8 poz. 43 z 83 r. z pozniejszymi zmianami