  • 11. Data: 2019-09-29 22:45:17
    Temat: Re: Zastrzelił włamywacza, został aresztowany i oskarżony o zabójstwo
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.09.2019 o 20:58, u2 pisze:

    > a po co ratować gada ?

    Choćby po to, by wyroku za zabójstwo nie dostać - jeśli inne bardziej
    racjonalne i etyczne argumenty są Ci obce.

  • 12. Data: 2019-09-29 22:54:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Choćby po to, by wyroku za zabójstwo nie dostać - jeśli inne bardziej
    > racjonalne i etyczne argumenty są Ci obce.

    jakie inne bardziej racjonalne argumenty ?

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-09-29 23:06:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.09.2019 o 22:54, u2 pisze:

    > jakie inne bardziej racjonalne argumenty ?

    Wiesz, jeśli nie dostrzegasz potrzeby ratowania postrzelonego człowieka,
    to zaczyna to być lekko dziwne.

  • 14. Data: 2019-09-29 23:19:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Sep 2019 18:27:20 +0200, u2 napisał(a):
    > https://wpolityce.pl/kryminal/465889-zastrzelil-wlam
    ywacza-i-poszedl-spac

    > Zastrzelił włamywacza i poszedł spać. 72-letni mieszkaniec Dallas został
    > aresztowany i oskarżony o zabójstwo
    >
    > 72-letni mieszkaniec Dallas śmiertelnie postrzelił nad ranem mężczyznę
    > próbującego włamać się do jego domu, po czym wrócił do łóżka.

    Dallas ?
    Koniec ... Teksasu :-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Castle_doctrine

    J.

  • 15. Data: 2019-09-30 08:13:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Wiesz, jeśli nie dostrzegasz potrzeby ratowania postrzelonego człowieka,
    > to zaczyna to być lekko dziwne.

    a masz uprawnienia do ratowania ? potem jak uratujesz gada to jeszcze
    ciebie poda do sądu, że go ratowałeś

    poza tym bierzesz stronę napastnika, a nie ofiary, to nie 72-latek
    włamał się do obcego domu, starszy człowiek bronił się, w USA ma takie
    prawo, że może zastrzelić intruza, ale widać i to się zmienia

    --
    I love love

  • 16. Data: 2019-09-30 20:26:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 08:13, u2 pisze:

    > a masz uprawnienia do ratowania ? potem jak uratujesz gada to jeszcze
    > ciebie poda do sądu, że go ratowałeś

    Jeśli nawet - w co wątpię - to raczej będzie to niższa kara, niż za
    morderstwo.

    > poza tym bierzesz stronę napastnika, a nie ofiary, to nie 72-latek
    > włamał się do obcego domu, starszy człowiek bronił się, w USA ma takie
    > prawo, że może zastrzelić intruza, ale widać i to się zmienia

    Nie bio0rę niczyjej strony. Stwierdzam jedynie, że strzelanie w ciemno w
    drzwi, przez które wybiegł włamywacz jest wyjątkowo kiepskim pomysłem.
    Pół biedy, że choć tego włamywacza trafił, a nie sąsiada.

  • 17. Data: 2019-09-30 20:34:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Jeśli nawet - w co wątpię - to raczej będzie to niższa kara, niż za
    > morderstwo.

    ty jako żydek z gazowni, wszystkich być karał, opanuj się żydku:)

    > Nie bio0rę niczyjej strony. Stwierdzam jedynie, że strzelanie w ciemno w
    > drzwi, przez które wybiegł włamywacz jest wyjątkowo kiepskim pomysłem.
    > Pół biedy, że choć tego włamywacza trafił, a nie sąsiada.

    ano, ty miszcz na miszcze, nie szczelasz w ciemno, walisz prosto między
    oczy:)
    --
    I love love

  • 18. Data: 2019-10-02 12:56:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Amerykańskiego prawa nie znam, ale u nas "strzał na ślepo za uciekającym
    > włamywaczem", to co najmniej nieumyślne spowodowanie śmierci, a ja bym
    > się skłaniał ku zabójstwo w zamiarze ewentualnym. Co najmniej godził się
    > na to, że zabije.

    Poza tym, skoro już uciekał to nie wolno by było strzelac bo nie
    odpierał już w ten sposób ataku na wyższe dobro.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-10-02 12:58:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No i właśnie to, że niewiele myślał spowodowało, że to nie była obrona
    > konieczna, a już strzał "w ciemno)' za uciekającym, to jakaś paranoja.

    No właśnie. Co innego jakby solą.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2019-10-02 14:31:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Poza tym, skoro już uciekał to nie wolno by było strzelac bo nie
    > odpierał już w ten sposób ataku na wyższe dobro.

    bzdura, ciągle był na swojej posesji, wystrzelił aby postraszyć gada,
    który się włamał i kradł:)))))))))

    --
    I love love