  • 21. Data: 2009-08-03 13:26:28
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik neelix napisał:

    > Zagrożenie bezpieczeństwa ruchu lub utrudnienie wystarczy. I to
    > zaparkowanie po lewej. Chyba Ci się nazbierało.
    > neelix

    a jaki przepis zabrania parkowania po lewej?

  • 22. Data: 2009-08-03 13:40:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > a jaki przepis zabrania parkowania po lewej?

    Przepis ustawy Prawo o ruchu drogowym.
    neelix

  • 23. Data: 2009-08-03 17:27:05
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik neelix napisał:

    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Przepis ustawy Prawo o ruchu drogowym.
    > neelix

    nieprawda

  • 24. Data: 2009-08-03 18:25:33
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > nieprawda

    Prawda. Jesteś głupcem. Pod pewnymi warunkami ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2009-08-03 22:48:49
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda. Jesteś głupcem. Pod pewnymi warunkami ;)

    Wiec teraz udowodnij moją głupotę wskazując dokładny przepis (oczywiście
    zgodny z opisaną tu sytuacją), zakazujący tam parkować po lewej stronie.

  • 26. Data: 2009-08-04 06:28:55
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    cyklista <...@...pl> napisał(a):

    > Wiec teraz udowodnij moją głupotę wskazując dokładny przepis (oczywiście
    > zgodny z opisaną tu sytuacją), zakazujący tam parkować po lewej stronie.

    Nie sądzę że mogloby to byc zwiazane z parkowaniem po lewej stronie. Tam
    parkowalo duzo samochodow ( z racji zrobienia w innych miejscach stref
    platnych). Wydaje mi sie ze poruszana by byla kwestia zastawienia wjazdu.
    szeroko rozumianego. Jest przepis ktory mowi ze w ogolicach wjazdu nalezy
    zachowac jakas przepisowa odleglosc. czy po prostu beda sie powolywac ze
    potencjalnie zmniejszylem widocznosc samochodom wyjezdzajacym. Poltora metra
    na chodniku tez raczej nie wchodzi w gre bo mam fotke jak dwie osoby ida
    swobodnie obok samochodu i wydaje mi sie ze tam polotra metra bylo.
    Wiec w czym rzecz?

  • 27. Data: 2009-08-04 07:51:46
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Sie, 08:28, "OLO" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > szeroko rozumianego. Jest przepis ktory mowi ze w ogolicach wjazdu nalezy

    PoRD Art. 49. Sobie przeczytaj skoro twierdzisz, że zadne z powyższych
    się nie nadaje.

    PS. Do cyklisty też ten artykuł .

  • 28. Data: 2009-08-04 08:59:57
    Od: "OLO" <p...@g...pl>

    gr <j...@w...pl> napisał(a):

    > .. Tam
    >
    > PoRD Art. 49. Sobie przeczytaj skoro twierdzisz, =BFe zadne z powy=BFszych
    > si=EA nie nadaje.
    >
    > PS. Do cyklisty te=BF ten artyku=B3 .

    Przeczytalem caly ten artykul i:

    Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    7) na jezdni przy jej lewej krawędzi, z wyjątkiem zatrzymania lub postoju
    pojazdu na obszarze zabudowanym na drodze jednokierunkowej lub na jezdni
    dwukierunkowej o małym ruchu,
    - nie tyczy - jezdnia dwukierunkowa o malym ruchu.

    2. Zabrania się postoju:
    1) w miejscu utrudniającym wjazd lub wyjazd, w szczególności do i z
    bramy, garażu, parkingu lub wnęki postojowej,

    Utrudnia?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfa02750fcfa86e4
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb55d3049efb9296
    .html

    Mi sie wydaje ze moze to byc nadinterpretacja . Zawsze mozna powiedziec ze
    utrudnialem, albo nie utrudnialem.

  • 29. Data: 2009-08-04 09:23:33
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Sie, 10:59, "OLO" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dwukierunkowej o małym ruchu,
    > - nie tyczy - jezdnia dwukierunkowa o malym ruchu.
    To wiemy tylko z twojego oświadczenia ale niech ci będzie.

    Art. 47. 1. Dopuszcza się zatrzymanie lub postój na chodniku kołami
    jednego boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego o dopuszczalnej
    masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t, pod warunkiem że:
    2. szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych jest taka, że nie
    utrudni im ruchu i jest nie mniejsza niż 1,5 m;

    Dlaczego nie chcesz pokazać zdjęcia w drugą stronę?

    Art. 49. 1.
    1. 2. 6. 9.
    I znowu ta fotka w drugą stronę.
    Zadałeś pytanie, za co mogą cię ścignąć i dostałeś kilka możliwych
    odpowiedzi.

  • 30. Data: 2009-08-04 09:26:59
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Sie, 10:59, "OLO" <p...@g...pl> wrote:

    > Utrudnia?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfa0275
    0fcfa86e4.html

    > Mi sie wydaje ze moze to byc nadinterpretacja . Zawsze mozna powiedziec ze
    > utrudnialem, albo nie utrudnialem.
    Z tej foty to wnioskuję, że chodnik nie ma wiecej jak 1,5m szerokości
    ale mogę się mylić.