  • 51. Data: 2023-12-28 20:56:35
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 19:27:15 +0100, _Master_ wrote:

    > (brak budżetu?
    >
    > Ale Duda stwierdzi że mu wolno

    Ale konstytucja mówi, ze moze rozwiązac Sejm, jesli ustawa budzetowa
    nie zostanie przedłożona mu do podpisu.
    Zostanie.

    A jak nie podpisze

    "Jeżeli ustawa budżetowa albo ustawa o prowizorium budżetowym nie
    weszły w życie w dniu rozpoczęcia roku budżetowego, Rada Ministrów
    prowadzi gospodarkę finansową na podstawie przedłożonego projektu
    ustawy."

    > Zrobi to, na co może sobie pozwolić (i jest w miarę skuteczne) a nie to
    > co byłoby prawnie możliwe ale nic nie zmieniało.
    >
    > ;-)

    J.

  • 52. Data: 2023-12-28 21:09:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 19:55, cef pisze:

    > Ziobro zapewne będzie ukarany zupełnie inaczej.

    Oby zdążyli...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2023-12-28 21:12:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 20:33, J.F pisze:

    > Kto by nie rządził, ten by probował przejąc TVP.
    > Jedyna szansa, to ją sprywatyzować - będą dwie dodatkowe stacje
    > prywatne, to rzad bedzie musiał straszyc lub płacic :-)

    Jednak jakąś publiczną mieć powinniśmy - chociażby na wypadek wojny albo
    wojny hybrydowej wypada kontrolować jakieś środki masowego przekazu.
    Niby da się zapisać w prawie możliwość "militaryzacji" ale jak widać
    fizycznie chodzi o to żeby mieć tam "swoich" dyrektorów i kilku wiernych
    technicznych;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-12-28 21:17:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Dec 2023 20:54:18 +0100, Shrek wrote:

    > https://pbs.twimg.com/media/Fv7inOGX0AEvfN6?format=j
    pg&name=large

    nawiasem mowiac - pkt 1060. Ile tych punktów jest i kto ma je
    codziennie czytać?

    > Podkreślono co podkreślono, natomiast w następnych akapitach stoi
    > napisane, że jednak poinformowano.

    Juz mi się w oczach mieni od tych skrótów - ale kto kogo poinformował,
    i gdzie sprawa znikła?
    Bo wychodzi na to, że D COP powiadomił DO RSZ o zdarzeniu,
    dopuszczając dużą niepewność.
    A potem to ujęto w sprawozdaniu operacyjnym
    DZB COP-DKP z 17.12.2023 - nie, to musi być pomyłka, chyba chodziło o
    17.12.2022.

    A to sprawozdanie operacyjne to dla kogo było?
    Do MON dotaro?

    > Całość dyskusji tu (zbieżność nicków nieprzypadkowa).
    > http://lotnictwo.net.pl/10-lotnictwo_wojskowe/114-lo
    tnictwo_wojskowe_tematy_ogolne/100857-wojna_w_ukrain
    ie_2022_dzialania_lotnicze-83.html
    > Żeby dotrzeć do "oryginałów" to trzeba by na tłiterze poszukać.

    > NIe wiem czy generał nie został mianowany wcześniej, ale się otwarcie
    > nie lubili i z płaszczakiem.

    To czemu nie zmienił? Czlowiek prezydenta?

    J.

  • 55. Data: 2023-12-28 21:58:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 15:12, J.F pisze:
    > Ale miało coś być o uprzywilejowaniu.

    A to jest o czym?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 56. Data: 2023-12-28 23:45:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.12.2023 o 16:48, _Master_ pisze:

    > i w interesie społecznym jest aby wszystkie 3 duże telewizje z
    > koncesjami na cały kraj przekazywały tą samą narrację?

    W interesie społecznym jest aby wszystkie 3 duże telewizje z koncesjami
    na cały kraj nie szczuły ma innych ludzi, nie kłamały i nie zatrudniały
    płaskoziemskich antyszczepionkowych reptiliańskich zjebów takich jak ty.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 57. Data: 2023-12-28 23:55:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.12.2023 o 16:45, _Master_ pisze:

    > Normalny człowiek rozumie że Prezydent ma prawo łaski.

    Do zwolnienia z odbycia kary więzienia.
    A nie do tego żeby uznać, że przestępca nie nie jest przestępcą, pedofil
    nie jest pedofilem, a złodziej nie jest złodziejem.

    Jeżeli p.o. prezydenta dokona aktu łaski wobec przestępcy, to ten
    przestępca przestaje być przestępcą?
    Zapominamy o sprawie i to jest fajny gość?

    Powrotu do zdrowie życzę.
    Piotr

  • 58. Data: 2023-12-29 06:29:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 21:17, J.F pisze:

    > A to sprawozdanie operacyjne to dla kogo było?
    > Do MON dotaro?

    Skoro na żądanie DSO MON został przesłany dodatkowy raport, to mon
    musiał wiedzieć.

    > To czemu nie zmienił? Czlowiek prezydenta?

    Z grubsza. Może nie prezydenta, ale p.o.rezydent nie zgadzał się na zmianę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2023-12-29 10:35:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 17:58, J.F pisze:
    > A jest w interesie społecznym, zeby TVP najezdzała na premiera?

    A co to KOMUNA? Nie może?

    Ważniejsze jest aby przekaz był różnorodny a nie dobrostan premiera

  • 60. Data: 2023-12-29 10:39:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 17:58, J.F pisze:
    > Niech sobie PiS telewizję kupi i propaguje ?

    To po co nam opiekuńcze państwo i koncesje?

    Po co tv publiczna? Po co finansowanie partii z podatków?

    Każdy będzie sobie mógł kupić i nadawać

    A potem: Po co nam rząd i sejm skoro prawo jest produkowane w Brukseli?

    Po co marnować siły i środki?

    Jestem ZA.

    Pytanie czy Tusk ZLIKWIDUJE TVP. Wiadomo że tego nie zrobi.