  • 181. Data: 2023-12-30 23:35:34
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 14:29, Kviat pisze:
    > Wyobraź sobie, że taki pis, albo coś jeszcze gorszego, dochodzi do
    > władzy i ma wgląd w to, kto i ile na jaką partię przekazał...

    Jest to jakiś problem, o którym nie pomyślałem. Ale z drugiej strony co
    niby w normalnym państwie mogą?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 182. Data: 2023-12-31 03:51:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jest to jakiś problem, o którym nie pomyślałem. Ale z drugiej strony co
    > niby w normalnym państwie mogą?

    Wyobraź sobie, że taki pis, albo coś jeszcze gorszego, dochodzi do
    władzy i z państwa normalnego robi państwo nienormalne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 183. Data: 2023-12-31 09:39:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest to jakiś problem, o którym nie pomyślałem. Ale z drugiej strony co
    > niby w normalnym państwie mogą?

    Wywalić z pracy z każdej spółki skarbu państwa, jednostki administracji
    publicznej, uczelni, prokuratury, policji itp.

    Na przykład...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 184. Data: 2023-12-31 09:40:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 22:46, Kviat pisze:

    > Przywracanie normalności, to nie jest robienie tego samego. A tym
    > bardziej BARDZIEJ.

    Niestrty ale tak...

    Masz wojnę - żeby wygrać to musisz robić to samo co przciwnik tylko
    bardziej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 185. Data: 2023-12-31 10:22:22
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 21:55, _Master_ pisze:

    > W 2015 roku TVP była w rękach PO (fakt jeszcze lewicy się nei powiodło)
    > Ale dziś szczujnie na każdą opcję masz w internecie
    >
    > Właśnie składam kompa Rodzicom rocznik 48 żeby mogli oglądać Republikę
    >
    > Elektorat PiSu częściej oglądał TVN niż elektorat PO TVP
    >
    > Takie są FAKTY
    >
    > Jeśli POwska propaganda zrobiła Ci wodę z mózgu to twoja sprawa
    >
    > Co to za wywód:
    >
    > Spora część głosowała na PiS, bo
    >
    > O czymś ma świadczyć czy coś upoważniać?
    >
    > Tacy ludzie nie powinni głosować.

    Rozmawiałam z znajomymi zarówno z młodymi zwolennikami PiSu (urodzonymi
    w latach 1990-1996), jak i z osobami popierającymi KO-PO. Dało mi to
    ciekawy wgląd w różne perspektywy polityczne.
    Przed rokiem 2015 w programach Telewizji Polskiej prezentowano dość
    zrównoważony obraz różnych partii politycznych. Istnieje przypuszczenie,
    że gdyby przed wyborami w 2015 roku TVP nie transmitowała konwencji
    PiSu, wynik wyborczy tej partii mógłby być inny. Argument ten opiera się
    na założeniu, że samodzielna obecność w mediach jak "Gazeta Polska" i
    internet, bez wsparcia telewizji, mogłaby nie wystarczyć do zwycięstwa.
    Warto zwrócić uwagę, że w wyborach w 2019 roku KO-PO wygrała większość w
    Senacie tylko jednym głosem, mimo PiSoTVP. Wpływ mediów na wyniki
    wyborów może być złożony i wielowymiarowy.
    Kolega adwokat, opowiadał mi o klientach, którzy, słysząc w TV o tzw.
    neosędziach, próbowali podważać wyroki sądowe. W małych miejscowościach
    większość sędziów była uznawana za neosędziów, a przenoszenie rozpraw do
    innych sądów często nie było korzystne dla stron. To pokazuje, jak
    medialna narracja może wpływać na postrzeganie systemu prawnego i
    działania jego uczestników.

  • 186. Data: 2023-12-31 11:37:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.12.2023 o 09:40, Shrek pisze:

    > Niestrty ale tak...
    >
    > Masz wojnę - żeby wygrać to musisz robić to samo co przciwnik tylko
    > bardziej:P

    Dwóch facetów się bije. Obydwaj starają się bardziej, więc niby robią to
    samo.
    Ale jeden zaatakował, a drugi się broni.
    W/g mnie jednak nie robią tego samego.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 187. Data: 2023-12-31 17:51:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-31 o 11:37, Kviat pisze:
    > Dwóch facetów się bije. Obydwaj starają się bardziej, więc niby robią to
    > samo.
    > Ale jeden zaatakował, a drugi się broni.
    > W/g mnie jednak nie robią tego samego

    Lepszym określeniem jest DRABINA ESKALACYJNA

    Tusk Wszedł na wyższy szczebel bo zrobił to samo co PiS mając MNIEJSZE
    prawo.

    PIS PO JEDNO ZŁO

  • 188. Data: 2023-12-31 18:00:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-31 o 10:22, Monika Głowacka pisze:
    > Przed rokiem 2015 w programach Telewizji Polskiej prezentowano dość
    > zrównoważony obraz różnych partii politycznych.

    Jak zrównoważony? Ja nie widziałem tam różnicy czy oglądam tvp czy tvn

    Później pis zrobił co ZROBIŁ

    ale kłam że TVP podczas kadencji POZETESEL było obiektywne i praworządne.

    NIE KŁAM

  • 189. Data: 2023-12-31 18:03:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > Senacie tylko jednym głosem, mimo PiSoTVP. Wpływ mediów na wyniki
    > wyborów może być złożony i wielowymiarowy.

    I tu masz rację.

    Narracja PO że piosory klęczą przed telewizorem jest KŁAMLIWA
    Oni więcej oglądali tvnu niż lenmingi tvp
    na to są badania socjologiczne

    Tym bardziej obecne ZAGARNIĘCIE TVP wydaje się być w dłuższej
    perspektywie BŁĘDNE bo SMRODU nie da się tak łatwo przewietrzyć.

  • 190. Data: 2023-12-31 18:06:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-31 o 10:22, Monika Głowacka pisze:
    > To pokazuje, jak medialna narracja może wpływać na postrzeganie systemu
    > prawnego i działania jego uczestników.

    Co świadczy o SKURWIENIU tej bandy.
    Oni mają STOSOWAĆ prawo a nie KREOWAĆ

    Oni są dla społeczeństwa anie dla swojej kasty.

    Wybieranie swoich ze swoich powoduje ZGNILIZNĘ i brak zaufania do prawa.