  • 131. Data: 2023-12-29 23:18:52
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > decydowanie się z Tobą zgadzam. Ale też ilu obywateli ma w ogóle
    > jakikolwiek interes, o który Sejm by mógł zadbać.

    Zdecydowana większość. Nawet ty byś był pewnie przytoczyć ze trzy akty
    rawne które uważasz że powinny zostać zmienione. Większość też tak
    uważa, tylko nie zdaje sobie sprawy jak to się zmienia i co to jest
    ustawa czy rozporządzenie. Problem w tym, że posłowie zazwyczaj mają to
    w dupie.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 132. Data: 2023-12-30 00:06:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 21:39:56 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > decydowanie się z Tobą zgadzam. Ale też ilu obywateli ma w ogóle
    > jakikolwiek interes, o który Sejm by mógł zadbać.

    Sejm jak Sejm - o posłach pisałes.
    Bardzo dużo obywateli ma jakis interes.
    Jeden chce mieszkanie komunalne, drugi zasiłek, trzeci pozwolenie na
    budowę, czwarty - żeby sąsiad pozwolenia nie dostał.

    Piaty chce sciezek rowerowych, szósty więcej parkingów, siodmy
    obwodnicy, ósmy, żeby obwodnica nie u niego.

    Dziewiąty chce obiektywizmu w TVP, dziesiąty żeby na Tuska stale
    najeżdzała, a jedynasty, aby na Kaczynskiego najeżdzała :-)

    J.

  • 133. Data: 2023-12-30 00:10:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 21:48:59 +0100, _Master_ wrote:

    > Kosiniak milczy we wszystkich językach świata.
    >
    > A mógł zamiast pakować się w to gooowno zostać PREMIEREM i mieć połowę
    > ministerstw ;-)

    Ale te najwazniejsze tez?

    Chyba nie ma az tylu mandatów. No chyba, ze Konfederacja.

    > Elektorat zeteselu jest pragmatyczny do boooolu. Tego nie wybaczy ;-)

    A spółke z PiS by wybaczył ?

    J.

  • 134. Data: 2023-12-30 00:10:53
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 23:12, J.F pisze:

    > Ale nie daja prawa rozwiazania Sejmu.
    > Mozna by Tuska przed TS postawic ... ale to dopiero w przyszlej
    > kadencji:-)

    Teraz to za wcześnie, za pół roku będą już mieli nagrabione.

    > Tusk ma policje, wojsko, prokuraturę i sądy za sobą, a Duda ma tylko
    > długopis :-)

    Do czasu.

    > Złamała, albo i nie. Zrobiłem krótki przegląd ... 30.12.2015
    > pis zmienił ustawę
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20160000025

    > i zapisał, ze zarzad powołuje minister SP. Co tam było wczesniej, to
    > sami odszukajcie, na poczatku bylo ze zarzad powołuje RN, a RN
    > powoluje KRRiT i MF.
    >
    > To zostało zaskarżone do TK, który uznał 16.12.2016, ze wyłaczenie
    > KRRiT z decydowania jest niezgodne z konstytucja.
    >
    > Ale w czerwcu 2016 PiS uchwalił ustawe o Radzie Mediow Narodowych,
    > gdzie wpisał, ze jest to Rada własciwa do powoływania organow TV,
    > radia i PAP.
    >
    > Kiedy w ustawie o Radiofonii i Telewizji
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19930070034

> [...]
    > wiec TK tego nie orzekł.
    > W ustawie o RiT, mamy nowe zapis art 27.3, do ktorego jednak stary
    > wyrok TK doskonale pasuje.
    >
    > Wyrok terminów nie dawał, wiec 27.3 bodajże po roku stracił moc ...
    > ale w starym brzmieniu.
    >
    > Sienkiewicz, pomijajac w powołaniu zarządów KRRiT, też jest niezgodny
    > z konstytucją, ale skorzystał z innej ustawy, skoro własciwa jest
    > niezgodna. A moze zgodna :-)
    >
    > Gdzies tam jeszcze ustawy zobowiazywaly ministra do wprowadzenia zmian
    > w statutach spółek ... wiec nie wiem - czy olał statuty, czy je

    A chcesz się założyć że nie będzie sprzątania?
    Następcy nie będą psuć dobrych i skutecznych rozwiązań.

    Pozdrawiam

  • 135. Data: 2023-12-30 00:16:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 21:55:31 +0100, _Master_ wrote:

    > Widać że się nie zajmujesz.
    >
    > W 2015 roku TVP była w rękach PO (fakt jeszcze lewicy się nei powiodło)
    > Ale dziś szczujnie na każdą opcję masz w internecie
    >
    > Właśnie składam kompa Rodzicom rocznik 48 żeby mogli oglądać Republikę
    >
    > Elektorat PiSu częściej oglądał TVN niż elektorat PO TVP
    >
    > Takie są FAKTY

    Rodzice rocznik 48 na propagande TVP moga byc odporni.
    Urbana juz widzieli :-)

    > Jeśli POwska propaganda zrobiła Ci wodę z mózgu to twoja sprawa
    >
    > Co to za wywód:

    > O czymś ma świadczyć czy coś upoważniać?
    >
    > Tacy ludzie nie powinni głosować.

    No ale głosuja.

    tylko ... żeby zagłosowali inaczej, to musza miec alternatywę.
    a kto był alternatywą dla PiS, tzn taka o bliskich poglądach?
    Konfa?

    J.

  • 136. Data: 2023-12-30 00:26:02
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 10:39, Kviat pisze:
> [...]
    https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    pptULKo7cPpaQVE65dQtQjt6UsUqyVqG57nf6Aicw9Ckumsb5heb
    KTbW9rg2LVd1l

    > Tu masz wyjaśnienie. Powala to co z mediami zrobiły pisiory.

    Doskonale pamiętam twoje "wywody" z 2015, gdy twoje rafciusie podwijały
    ogonki. Gdy pokazywało ci się czarno na białym co rafciusie wywijały gdy
    były przy korycie, odpierałeś - no i co z tego, teraz miało być lepiej -
    a generalnie powrotu do zdrowia życzę.

    Nie z ciebie pierwszego zaangażowanie w politykę zrobiło hipokrytą ;)

    PD

  • 137. Data: 2023-12-30 00:29:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 00:06, J.F pisze:
    > Sejm jak Sejm - o posłach pisałes.
    > Bardzo dużo obywateli ma jakis interes.
    > Jeden chce mieszkanie komunalne, drugi zasiłek, trzeci pozwolenie na
    > budowę, czwarty - żeby sąsiad pozwolenia nie dostał.
    Ale Sejm tego nie uchwala. Widziałeś Ustawę o przyznaniu Kowalskiemu
    lokalu socjalnego?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 138. Data: 2023-12-30 00:51:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Dec 2023 00:29:02 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Ale Sejm tego nie uchwala. Widziałeś Ustawę o przyznaniu Kowalskiemu
    > lokalu socjalnego?

    A po co posłowie maja biura poselskie?

    Widziales jak I sekretarz POP pomagał cos załatwic?

    Jak myslisz - po co dzis obywatele przychodza do posłów?
    Podyskutowac o prerogatywach prezydenta?

    Ale widac przestali juz przychodzic z narzekaniami, ze policja nic nie
    robi w ich sprawie :-P
    Chyba, ze to gruba sprawa, jak smierc w komisariacie.

    No i co ma na mysli Kukiz, jak mówi, ze w JOW poseł będzie dbał o
    wyborcę ...

    J.

  • 139. Data: 2023-12-30 01:00:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Dec 2023 00:10:53 +0100, RadosławF wrote:

    > Teraz to za wcześnie, za pół roku będą już mieli nagrabione.

    TS jest przez Sejm wybierany.
    Jak myslisz - czemu zaden pisior nie trafil ... wczesniej :-)

    > Do czasu.

    Ano do czasu. Ale przewiduje co najmniej 4 lata.

    A za 1.5 roku pewnie beda mieli i prezydenta.

    WDU20160000025

    WDU19930070034

    > A chcesz się założyć że nie będzie sprzątania?
    > Następcy nie będą psuć dobrych i skutecznych rozwiązań.

    Moze.
    Jak na razie widac, ze RMN trafiła na smietnik ... to moze sobie być,
    bezsilna :-)

    J.

  • 140. Data: 2023-12-30 08:26:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 00:10, RadosławF pisze:

    > A chcesz się założyć że nie będzie sprzątania?
    > Następcy nie będą psuć dobrych i skutecznych rozwiązań.

    Mam nadzieję że jednak się mylisz. A jak nie to dalej potwierdza się to
    co pisałem - szkody wyrządzone przez pis są zanacznie bardziej rozległe
    niż to bezpośrednio wygląda. I chciałbym się mylić:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!