  • 1. Data: 2003-05-22 11:05:46
    Temat: Zaskarżyłem prokuraturę - i co dalej ?
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

    Nie tak dawno pytałem grupę w sprawie "zaskarżenia" działań prokuratury
    rejonowej.
    Zgłosiłem niepoprawną pracę prokuratury rejonowej (niedotrzymanie terminu
    zawiadomienia o wszczęciu postepowania) do prokuratury okręgowej ...
    dostałem odpowiedź ... tłumaczą się, że mieli problem w ustaleniu
    przynależności sprawy do prokuratury (są dwie prokuratury w mieście) itd.
    oraz, że ostatecznie zostało zdecydowane ...
    A teraz istone dla mnie ... co mnie to interesuje, że się sprzeczają. Jest
    kodeksowo ustalony termin i już. Czy prokuratura poprostu się wytłumaczy
    (nawet bez słowa "przepraszamy") i po sprawie, czy tez ponosi (albo może)
    ponieść poważniejsze konsekwencje. Jeżeli poszkodowany nie dotrzyma terminu,
    nie zjawi się na przsłuchaniu itp. to od razu wyciąga się konsekwencje, a
    odwrotnie moga robić co chcą ? Upłynęły 3 miesiące od zawiadomienia i nadal
    sprawa nie jest rozpatrzona ... dalej nie piszę, bo zacznę uzywać coraz
    ostrzejszych słów ...
    Krótko : czy mogę "dostać" jakąś korzyść (rekompensatę) z mojej straty (np.
    czasu ...) spowodowanej przez prokuraturę.

  • 2. Data: 2003-05-22 15:50:56
    Temat: Re: Zaskarżyłem prokuraturę - i co dalej ?
    Od: d...@o...pl

    > Krótko : czy mogę "dostać" jakąś korzyść (rekompensatę) z mojej straty (np.
    > czasu ...) spowodowanej przez prokuraturę.

    Nie możesz

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 3. Data: 2003-05-23 06:54:35
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie możesz

    Tak też myślałem ...
    Czyli prokuratura może sobie robić co chce i nie ponosić żadnych
    konsekwencji ?!
    Przynajmniej, aby się teraz "ostro" wzięła do roboty ze sprawą ...

  • 4. Data: 2003-05-25 03:43:21
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konsekwencji ?!
    > Przynajmniej, aby się teraz "ostro" wzięła do roboty ze sprawą ...

    Pozwodztwo cywilne o ...
    zadoscuczynienie, odszkodowanie - ale wtedy ryzyko ponosisz Ty.

    Co do okregowej to zawsze "kryja" rejonowke co nie znaczy ze Ci z rejonowej
    nie dostaja opieprzu.

    Pozdrawiam,
    Tomek

    PS
    Zawsze mozesz poprosic swoich wyjatkowo roslych kolegow
    aby przypomnieli prokuratorom o Twojej sprawie.
    Metody tej nie polecam bo jest
    - malo cywilizowana
    - mocno ryzykowna
    Istnienie takiej mozliwosci powinien jednak uwzgledniac
    kazdy prokurator.

  • 5. Data: 2003-05-26 11:07:06
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > - malo cywilizowana
    > - mocno ryzykowna
    > Istnienie takiej mozliwosci powinien jednak uwzgledniac

    Dziękuję za wszystkie informacje ;-))))