  • 1. Data: 2007-10-15 08:45:53
    Temat: Zaskarżenie regulaminu
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Lokalny przewoźnik autobusowy ma w swoim regulaminie przepis, który jest
    według mnie niezgodny z prawem. Chciałbym, aby punkt ten został wykreślony z
    regulaminu. Jaki sąd/urząd ma takie kompetencje, aby nakazał przewoźnikowi
    zmianę regulaminu? Do jakiego sądu lub urzędu należy napisać pismo lub powództwo?

  • 2. Data: 2007-10-15 08:55:18
    Temat: Re: Zaskarżenie regulaminu
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 10:45:53 +0200, Funkcyjny napisał(a):

> [...]
    > wykreślony z regulaminu. Jaki sąd/urząd ma takie kompetencje, aby
    > nakazał przewoźnikowi zmianę regulaminu? Do jakiego sądu lub urzędu

    W pierwszym rzędzie UOKiK.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-10-15 08:58:27
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    > W pierwszym rzędzie UOKiK.

    Rozumiem, że w ramach naruszenia "zbiorowych interesów konsumentów"? Czy takie
    pismo jest płatne oraz czy urząd ma jakiś określony czas na odpowiedź?

  • 4. Data: 2007-10-15 09:31:32
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 10:58:27 +0200, Funkcyjny napisał(a):

    > Rozumiem, że w ramach naruszenia "zbiorowych interesów konsumentów"?
    > Czy takie
    > pismo jest płatne oraz czy urząd ma jakiś określony czas na odpowiedź?

    Płatne nie jest, zaś czy mają jakiś czas... nie wiem, pewnie nie,
    ponieważ mogą ale nie muszą wszcząć postępowania.