  • 141. Data: 2010-09-05 23:54:29
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:i619sj$4u3$1@news.dialog.net.pl...

    > ?

    Przestałem - niestety nie potrafimy sie sami rządzić.

  • 142. Data: 2010-09-06 00:01:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i61amk$6kr$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Przestałem - niestety nie potrafimy sie sami rządzić.
    Trochę potrafimy.
    I możemy się więcej nauczyć.
    Byle debili z drogi usunąć, najlepiej raz na zawsze, a przynajmniej na
    bardzo długo.

    --
    Jotte

  • 143. Data: 2010-09-06 00:03:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 01:44, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Komunalny to chyba bez krzyża na nagrobku?
    >
    > -----------------
    >
    > krzyże.
    >
    > ---------------------
    >
    > Jak chcesz to Ci pokażę psi cmentarz (zdjęcie) na którym jest pochowana
    > moja psinka.
    > Ma pomniczek robiony na zamówienie u kamieniarza, czyli normalny pomnik
    > z płytą, tylko oczywiście bez krzyża.
    >
    > ---------------------
    >
    > Widziałem w naturze.

    Gdzie?

    --
    animka

  • 144. Data: 2010-09-06 00:05:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > moja psinka.
    > Ma pomniczek robiony na zamówienie u kamieniarza, czyli normalny pomnik

    Gdzie?

    ----------------

    Pod Piłą. Koło cmentarza z I WS i żołnierzy radzieckich z II WS.

  • 145. Data: 2010-09-06 00:11:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-06 02:05, Robert Tomasik pisze:
    > Pod Piłą. Koło cmentarza z I WS i żołnierzy radzieckich z II WS.

    Czyli jest więcej takich cmentarzyków. To dobrze.
    Ten "nasz" - w Koniku k/Halinowa to był podobno pierwszym.

    --
    animka

  • 146. Data: 2010-09-06 00:19:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    Czyli jest więcej takich cmentarzyków. To dobrze.
    Ten "nasz" - w Koniku k/Halinowa to był podobno pierwszym.

    -----------------------

    Ja widziałem ten koło 2 lat temu. Wyglądał na stary.

  • 147. Data: 2010-09-06 07:03:03
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Odpowiedź pytaniem na pytanie jest unikiem.

    Czasem jednak bywa odpowiedzią dla osób inteligentnych.

    > Dlaczego nie mogłeś zostać księdzem?

    Z tych samych powodów, dla których Ty nie zostałaś (jak sądzę) prostytutką.

    K.

  • 148. Data: 2010-09-06 07:08:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Bo mnie komunalny kojarzy się z tym na którym umarli (np. bezdomni)
    > chowani są na koszt państwa!

    Jaka głowa takie kojarzenia.

  • 149. Data: 2010-09-06 07:09:54
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > No to co Cię obchodzi, ile kto płaci księdzu za pogrzeb?

    Weź może przeczytaj dokładnie CO mnie obchodzi.

    K.

  • 150. Data: 2010-09-06 07:13:26
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > chcesz to zmienić? wybory już niedługo.

    Odwieczny argument ;-)
    I co? Mam głosować na Wojewódzkiego czy Muchę?
    Bo inni kandydaci jakoś nie kwapią się do zmian w tych kwestiach.

    Tak, wiem, sam mogę kandydować ;-)
    Mogę też zostać księdzem. Albo jedno i drugie na raz.

    K.