  • 1. Data: 2006-11-07 22:29:39
    Temat: Zasiłek macierzyński - jak technicznie jest płacony ?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Czytałem:
    http://www.zus.pl/swiadcze/zas003.htm

    zasiłek macierzyński wypłaca ZUS, ale moje pytanie, czy bezpośrednio
    pracownikowi, czy za pośrednictwem pracodawcy/płatnika składek ??

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 2. Data: 2006-11-08 05:29:22
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości

    > zasiłek macierzyński wypłaca ZUS, ale moje pytanie, czy bezpośrednio
    > pracownikowi, czy za pośrednictwem pracodawcy/płatnika składek ??

    Bezpośrednio pracownikowi - przekazem pocztowym lub na konto, ale trzeba
    wysłać do ZUS-u pismo z numerem konta.

    Traszka