  • 1. Data: 2005-07-31 10:04:03
    Temat: Zasiedzenie
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Pożyczam od kogoś książkę na nieustalony okres. Nie oddaję, ta osoba nie
    podejmuje żadnych kroków. Kiedy książka staje się moją własnością?

  • 2. Data: 2005-07-31 10:05:14
    Temat: Re: Zasiedzenie
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pocoto.pl> napisał w
    wiadomości news:42ec9f00$0$15463$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Pożyczam od kogoś książkę na nieustalony okres. Nie oddaję, ta osoba nie
    > podejmuje żadnych kroków. Kiedy książka staje się moją własnością?

    Słyszałam o zasiedzeniu gruntu, ale książki???
    Anna

  • 3. Data: 2005-07-31 10:12:02
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    > Pożyczam od kogoś książkę na nieustalony okres. Nie oddaję, ta osoba nie
    > podejmuje żadnych kroków. Kiedy książka staje się moją własnością?

    NIGDY
    Zbych (:

  • 4. Data: 2005-07-31 10:19:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Anna Kwiecińska napisał(a):

    > Słyszałam o zasiedzeniu gruntu, ale książki???
    > Anna

    174 kc - zasiedzenie pożyczonej książki nie nastąpi nigdy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-07-31 12:00:22
    Od: " roburkov" <r...@W...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    [..]
    > 174 kc - zasiedzenie pożyczonej książki nie nastąpi nigdy.

    Zgadza sie. Ale za to po 10 latach od przeczytania ksiazki roszczenie
    wlasciciela ulegnie przedawnieniu i zapalony czytelnik legalnie utrzyma sie w
    jej posiadaniu:)

    roburkov