  • 1. Data: 2002-03-04 20:11:54
    Temat: Re: Zasady etykiety i dobrego wychowania obowiazujace w internecie i na usenecie Re: Spec od wszystkiego
    Od: "Krzysio News" <K...@s...net.pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> napisał:

    >Poniewaz jestem jednym z wielu wspolautorow zasad akceptowanych w
    >swiatowym internecie to albo mowimy o roznych zasadach, albo o braku zasad.
    Czy to oznacza, ze AUTOR jest od ich tworzenia, a nie przestrzegania ?
    (pytanie retoryczne - prosze nie zasmiecac listy i NIE odpowiadac !)

    >duzy krok w dyskusji nt. zasad panujacych w internecie.
    A nie można by tak o 'tych kroków' na pl.soc.dyrdymałki ?
    Wymieńcie się PANOWIE e-mail'ami (jak przystało na dzentelmenów) i tam
    wyjaśnijcie co leży na wątrobie !

    Liczę na brak odpowiedzi ;-)