  • 1. Data: 2008-11-21 23:07:59
    Temat: Zasadnicza służba wojskowa po studiach
    Od: jac-k <j...@g...com>

    Witam,
    Niedawno zakończyłem naukę na studiach i uzyskałem tytuł mgr, niestety
    wiąże się to z problemem
    zasadniczej służby wojskowej. Z tego co wygrzebałem w necie mój
    rocznik (1983) nie kwalifikuje się
    do automatycznego przeniesienia do rezerwy. Z ustaw wynika też że
    wojsko ma rok czasu na powołanie
    absolwenta. Trudno jednak czekać rok bez pracy na decyzję WKU, a
    obawiam się że znalezienie
    pracy w tej sytuacji może być utrudnione. Możliwe że czegoś nie
    rozumiem ale jak dla mnie to
    trochę absurdalne. Czy można jakoś skłonić WKU do wydania
    zaświadczenia z zamiarami co do
    mojej osoby ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-21 23:46:50
    Temat: Re: Zasadnicza służba wojskowa po studiach
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Lis, 00:07, jac-k <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > rozumiem ale jak dla mnie to
    > trochę absurdalne. Czy można jakoś skłonić WKU do wydania

    Spokojnie, jesli do tego czasu nie dostales pisma to juz nie musisz
    sie martwic. Ostatnie powolanie absolwentow bylo 3 pazdziernika.

  • 3. Data: 2008-11-22 19:30:30
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2008-11-22 00:07, jac-k pisze:
    >Z ustaw wynika też że
    > wojsko ma rok czasu na powołanie
    > absolwenta. Trudno jednak czekać rok bez pracy na decyzję WKU, a
    > obawiam się że znalezienie
    > pracy w tej sytuacji może być utrudnione.

    proponuję zacząć szukać pracy a nie zastanawiać się co będzie gdy... a
    mówię to na podstawie własnego doświadczenia.
    Efekt będzie taki, że nikt Cię nie zapyta o stosunek do służby
    wojskowej, a najdalej po roku dostaniesz zaproszenie do wku celem
    przeniesienia do rezerwy.

    No chyba, że potrzebujesz rocznego odpoczynku przed praca po latach
    studiowania - rozumiem to całkowicie.:)

    --
    Bet

  • 4. Data: 2008-11-22 23:08:46
    Od: Martin Fox <k...@g...com>

    Dnia Sat, 22 Nov 2008 20:30:30 +0100, Bet napisał(a):

> [...]
    > Efekt będzie taki, że nikt Cię nie zapyta o stosunek do służby
    > wojskowej, a najdalej po roku dostaniesz zaproszenie do wku celem

    Ja tam nie wiem, studia skończyłem daaawno temu a nic nie przyszło :)

    --
    Martin Fox