  • 1. Data: 2008-06-26 05:04:13
    Temat: Zapytanie o zwrot
    Od: "NofX" <n...@p...one.pl>

    Witam
    Ostatnio zakupilem golarke elektryczna w Tesco, ale niestety, nie spelnia
    moich oczekiwan. W ciagu ilu dni moge ja zwrocic i poprosic o zwrot
    pieniedzy? I czy wogule sie tak da.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2008-06-26 05:32:35
    Temat: Re: Zapytanie o zwrot
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    NofX napisał(a):

    > Ostatnio zakupilem golarke elektryczna w Tesco, ale niestety, nie spelnia
    > moich oczekiwan. W ciagu ilu dni moge ja zwrocic i poprosic o zwrot
    > pieniedzy? I czy wogule sie tak da.

    Sprzedawca nie ma prawnego obowiazku przyjecia takiego zwrotu. Nie ma
    tez zakazu przyjecia przez Sprzedawce takiego zwrotu.

    j.

  • 3. Data: 2008-06-26 05:48:46
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    > Sprzedawca nie ma prawnego obowiazku przyjecia takiego zwrotu. Nie ma
    > tez zakazu przyjecia przez Sprzedawce takiego zwrotu.

    Ale Tesco przyjmuje. Zdaję się, że do 7 dni oddajesz i mówisz "bo się
    rozmyśliłem..." albo co tam sobie wymyślisz i oni przyjmują - z tym że nie
    wiem jak jest z artykułem ewidentnie używanym.

    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2008-06-26 06:19:28
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    NofX pisze:
> [...]
    > spelnia moich oczekiwan. W ciagu ilu dni moge ja zwrocic i poprosic o
    > zwrot pieniedzy? I czy wogule sie tak da.

    Dobra wola - mogą przyjąć, ale nie muszą.
    Ja bym użytej golarki nie przyjął...
    Nie chciałbym również takiej kupić....

    MAc