  • 61. Data: 2010-03-03 17:16:25
    Temat: Re: Zapowiedzi przedślubne
    Od: "Kynocephalos" <K...@y...com>

    [Andrzej Lawa, 3 marca 2010 11:37:33]

    > Uznałem.... że .... Liwiusz.... nazywa.... postępowanie... wbrew....
    > głoszonym.... zasadom.... "niedomówieniem".

    Moim zdaniem źle uznałeś.

    > czy.... pisać.... jeszcze.... wolniej?

    Wszystkim wyszłoby to na dobre. Miałyś czas przemyśleć słowa współdyskutanta,
    przemyśleć co chcesz napisac oraz sformułować to odpowiednio. Nie musiałbyś
    potem bezradnie powtarzać, że cię źle zrozumiano.

    > Ale mowa była o robieniu jednego a mówieniu czegoś innego.

    Mowa była o niedomówieniach (te początkowo en bloc odrzuciłeś) i o osobie,
    która ich nie uznaje (ją z kolei stawiałeś za wzór, a postępujących inaczej
    nazwałeś wazeliniarzami.)

    > Stanowcze pytanie, aha...

    Napisałem "zaczepne" i "wąpliwość" a nie "stanowcze". To nie wiesz, że
    wypowiedź może mieć formę pytania? Tak się utarło w naszej kulturze i
    języku. Teraz nie dziwię się, że masz trudności w interpretacji i
    przekazywaniu treści.

    Ale dobrze, przyjmę twoje sprostowanie za dobrą monetę i w dobrej woli
    powtórzę pytanie: Czyż nie była to z twojej strony wąpliwość co do potrzeby
    niewyrażania głośno niektórych myśli? A jeśli nie, to co właściwie chciałeś
    swoim "Bo" osiągnąć?

    Pozdrawiam,
    Kynocephalos

  • 62. Data: 2010-03-03 19:59:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kynocephalos pisze:
    > [Andrzej Lawa, 3 marca 2010 11:37:33]

    > Moim zdaniem źle uznałeś.

    Tak, wiem - zmienił kontekst bez sygnalizacji :-P

    > Wszystkim wyszłoby to na dobre. Miałyś czas przemyśleć słowa współdyskutanta,
    > przemyśleć co chcesz napisac oraz sformułować to odpowiednio. Nie musiałbyś
    > potem bezradnie powtarzać, że cię źle zrozumiano.

    Nie moja wina, jak ja piszę o jednej sprawie, a ktoś podaje zupełnie
    inną jako "przykład".

    > Mowa była o niedomówieniach (te początkowo en bloc odrzuciłeś) i o osobie,
    > która ich nie uznaje (ją z kolei stawiałeś za wzór, a postępujących inaczej
    > nazwałeś wazeliniarzami.)

    Jak sama nazwa wskazuje wazeliniarz wazelinuje - czyli musi coś
    robić/mówić. Powyżej niechcący twierdzisz, że milczenie też jest
    wazelinowaniem ;->

    > Napisałem "zaczepne" i "wąpliwość" a nie "stanowcze". To nie wiesz, że
    > wypowiedź może mieć formę pytania? Tak się utarło w naszej kulturze i

    Tutaj formę pytania miało pytanie. Lakoniczne.

> [...]
    > niewyrażania głośno niektórych myśli? A jeśli nie, to co właściwie chciałeś

    Swoim "bo?" chciałem ociągnąć rozwinięcie przez Liwiusza swojej myśli.

  • 63. Data: 2010-03-05 06:17:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Ja twierdzę.

    No właśnie.

    > Albo grasz, albo nie grasz - nie możesz grać tylko w połowę gry ;->

    Ja nie jestem graczem tylko kibicem.

  • 64. Data: 2010-03-05 07:24:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > No właśnie.

    To udowadniaj ;->

    > Ja nie jestem graczem tylko kibicem.

    To sobie spokojnie kibicuj i nie wcinaj się w grę.