  • 11. Data: 2005-06-28 13:29:58
    Temat: Re: Zaplata za szkole ??
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:d9p18s$455$1@inews.gazeta.pl...
    > A to szkoła zabroniła ci korzytstania z jej usług, czy sam to wybrałeś?
    > Płacisz za możliwość.

    teoretycznie powinien byc skreslony z listy studentow skoro nie uczeszcza na
    zajecia oraz
    nie zalicza egzaminow. Spojrz na regulamin uczelni pod tym katem.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 12. Data: 2005-06-28 13:50:08
    Od: "Ferbik" <f...@u...broszki.pl>

    > teoretycznie powinien byc skreslony z listy studentow skoro nie uczeszcza
    > na
    > zajecia oraz
    > nie zalicza egzaminow. Spojrz na regulamin uczelni pod tym katem.

    4 miliony Polakow nie potrafi czytac (ze zrozumieniem tekstu).
    Napisalem chyba wczesniej w poscie, ze jestem po wszystkich egzaminach i
    zostala mi praca dyplomowa. To jak mam chodzic na zajecia, ktorych juz nie
    mam ?? I jak mam zaliczac egzaminy, ktore mam zaliczone ??