  • 101. Data: 2011-08-16 13:54:03
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-16 12:18, Kamil pisze:

    > Ale właśnie zerknij co podkreślone, napisane przez bzdreg :)
    > Co chciał osiągnąć (napisać), to ja się domyślam, ale napisał co napisał -
    > i do tego się przywaliłem ;)
    > Ale zresztą i tak nie ma prawa być zapisu że ktoś wpada na pomysł i
    > przychodzi i mówi mi "masz 150% wartości (nawet) rynkowej i spier...aj".
    > Gdzie swoboda zawierania umów? i "święte prawo własności" ;)

    A gdzie to święte prawo własności, gdy motłoch jako liczniejszy uchwala
    ustawę, że tym co mają trzeba zabrać, odpalić połowę tym, którzy
    zabrali, a resztę dać zleceniodawcy, czyli motłochowi?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 102. Data: 2011-08-16 14:13:28
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-08-16 14:58, Kamil pisze:

    > No to zdecyduj się w końcu czy samodzielne określenie wartości
    > nieruchomości = wartość rynkowa.

    > Od tej "zawyżonej wartości, opłacać podatek :))
    > I jak do tego podchodzić będą towarzystwa ubezpieczeniowe? :)

    Jak chcą ;)
    Przecież umowa ubezpieczenia, to umowa cywilnoprawna. Nic tu nie ma do
    rzeczy wartość rynkowa.
    Jeśli mam ochotę ubezpieczyć moje auto, 20-letnie cacko na 500k, to
    rozsądne TU mówi OK, ale składka roczna będzie wynosiła 50k, a jeśli
    auto "zniknie" w dziwnych okolicznościach, to TU zatrudni sobie prywatną
    policję, która sprawdzi, czy przypadkiem nie zrobiłem "myku".

    Coponiektóre "gwiazdy" ubezpieczają swoje cycki na podobne kwoty. Jak
    sobie wyobrażasz wycenę wartości rynkowej?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 103. Data: 2011-08-16 14:35:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/16/2011 4:35 AM, Kamil wrote:
    > Masz wysokie czoło, czy raczej nisko osadzone oczy?

    no wez, daj zjesc w spokoju.

  • 104. Data: 2011-08-16 14:36:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/16/2011 4:48 AM, Liwiusz wrote:

    > Dlaczego Johan lub Krauze miałby się rzucać na hurtowy zakup
    > nieruchomości o cenach o połowę wyższych od rynkowych?

    bo go na to stac, a ego ma na to ochote.
    woda sodowa kazdemu wczesniej czypozniej uderza do głowy

  • 105. Data: 2011-08-16 14:37:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.08.2011 14:58), Kamil wrote:

> [...]
    > ....jakiejś innej jeszcze kwoty? ;)
    > I jak można zrobić że mieszkanie WARTE (tak napisałeś) 300tysięcy - wycenić

    Bardzo prosto. Składasz jakiś dokument do US/UM/... w którym deklarujesz
    od jakiej kwoty opłacasz podatek. I od takiej opłacasz.

    Pomijając sensowność tego żeby ktoś mi mógł przyjść i wyłożyć 150%
    wartości domu i mówić "to teraz moje".

    Wydaje mi się to bezsensowne, choćby z tego powodu, że całkiem spora
    grupa ludzi sobie ceni stabilizację. I niezbyt im się pewnie widzi, żeby
    musieć się co jakiś czas przeprowadzać bo akurat sobie ktoś tam uwidział
    ich działkę.

    Owszem, można zadeklarować jakąś zaporową kwotę, ale potrzeba
    stabilizacji wrasta wraz z wiekiem, kiedy jednocześnie możliwości
    finansowe spadają.

    Dodatkowo, wymaga to bycia na bieżąco z cenami nieruchomości. Wydaje mi
    się że gdyby takie prawo było na przełomie wejścia do unii, byłaby cała
    masa ludzi którzy by potracili, bo nie zorientowali się że ceny aż tak
    poszły w górę i nie zdążyliby zaktualizować deklaracji.

    Znowu, gdyby przebicie niezbędne do wykupienia kogoś było znacznie
    większe, 300-400%, albo właściciel mieszkania miałby możliwość
    wykręcenia się od wykupu *po* złożeniu mu propozycji poprzez
    skorygowanie deklaracji, to wtedy pomysł nabierałby jakiegoś sensu.

    > To rozszerz horyzonty.
    > Ci którzy "uruchamiali" KM także "sądzili że robią dobrze". I robili, ale
    > wiadomo komu ;)

    > No trudno, nie moja wina że masz jakiś niekumaty newsreader ;)

    Ja mam Thunderbirda, uważam go za całkiem kumaty newsreader, a mimo to
    musiałem sobie id skopiować, wklepać w google i dopiero miałem msg o na
    które wskazywał.

    Jaki newsreader jest na tyle kumaty żeby czytał taki zapis message-id?

    p. m.

  • 106. Data: 2011-08-16 14:41:53
    Temat: Re: Zap?ata za s?siadke z mojego rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/16/2011 5:40 AM, Olgierd wrote:

    > Pod żadną. Podobnie jak np. pisanie na grupy nie jest żadnego rodzaju
    > usługą.

    obawiam sie, ze pewien urzad mialby oddzielne zdanie jesli chodzi o
    p.s.p.podatki.
    Zwykle wyceniaja tego typu usuluge na 50 tys zlotych.
    Wiesz co mam na mysli?

    no dobra, zeby zdrowo przywalic.
    a wypelnienie staruszce PIT?

  • 107. Data: 2011-08-16 14:51:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-16 16:37, mvoicem pisze:
    > wykręcenia się od wykupu *po* złożeniu mu propozycji poprzez
    > skorygowanie deklaracji, to wtedy pomysł nabierałby jakiegoś sensu.

    Wówczas to byłoby rzeczywiście bez sensu :)

    --
    Liwiusz

  • 108. Data: 2011-08-16 16:05:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-16 16:13, bzdreg pisze:

    > Jak chcą ;)
    > Przecież umowa ubezpieczenia, to umowa cywilnoprawna. Nic tu nie ma do
    > rzeczy wartość rynkowa.

    Przyznaj - tak Ci się wydaje bo nie znasz tematyki?

    --
    spp

  • 109. Data: 2011-08-16 18:19:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 16 Aug 2011 09:41:53 -0500, witek wrote:

    > no dobra, zeby zdrowo przywalic.
    > a wypelnienie staruszce PIT?

    Nawet sprawę w sądzie można poprowadzić pro bono.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 110. Data: 2011-08-16 18:46:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/16/2011 1:19 PM, Olgierd wrote:

    > Nawet sprawę w sądzie można poprowadzić pro bono.

    wykreciles sie od odpowiedzi albo nie wiesz ile mozna zarobic za
    doradztwo podatkowe, w tym wypelnianie pitow, bez licencji doradcy
    podatkowego.
    Z faktu, ze wszyscy to robia nie da sie wyciagnac wniosku, ze US, UKS
    czy inna instytucja nie moze ci przywalic.