  • 31. Data: 2006-09-14 19:08:33
    Temat: Re: "Zaoczna" umowa z TELE 2. Czy to wogóle mozliwe?
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > Niestety, nawet w tak cywilizowanych miastach jak Poznań, są miejsca gdzie
    > neostrada jest najtańszym i najlepszym podłączeniem do internetu :(.
    >
    > p. m.

    zeby korzystac z internetu nie musisz korzystac z telefonu (uokik to
    potwierdzil)

  • 32. Data: 2006-09-14 19:09:28
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Papierek ma. Pokwitowanie odbioru przesyłki faktycznie nie jest
    > pokwitowaniem jej odbioru, tylko zleceniem preselekcji.

    czyli trzeba patrzyc co sie podpisuje...
    ale cygan idzie raz przez wies :)

  • 33. Data: 2006-09-14 20:52:54
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik m...@g...com napisał:
    > zeby korzystac z internetu nie musisz korzystac z telefonu (uokik to
    > potwierdzil)

    O ile się nie mylę, to nie UOKiK lecz UKE. A tepsa się na tę
    decyzję wypięła.

    Piotr

  • 34. Data: 2006-09-16 14:13:22
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik PiotRek napisał:

    > Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > O ile się nie mylę, to nie UOKiK lecz UKE. A tepsa się na tę
    > decyzję wypięła.

    to w sumie nieglupi sposob na zysk: kupujac telewizor, masz obowiazek
    kupic kino domowe (oczywiscie nikt cie nie zmusz do kupna kina, ale nie
    masz wtedy telewizora).

    pozdr

  • 35. Data: 2006-09-20 21:12:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 16 września 2006 16:13
    (autor o`rety
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eeh0oc$gk0$1@news.tkdami.net>):

    > to w sumie nieglupi sposob na zysk: kupujac telewizor, masz obowiazek
    > kupic kino domowe (oczywiscie nikt cie nie zmusz do kupna kina, ale nie
    > masz wtedy telewizora).

    Kwestia interpretacji... Neostrada po prostu kosztuje tyle co się płaci, a
    telefon masz gratis.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 36. Data: 2006-09-20 22:05:28
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Kwestia interpretacji... Neostrada po prostu kosztuje tyle co się płaci, a
    > telefon masz gratis.

    Ja dorzucę tyko, ze w GG można już dzwonić wszędzie, po 2 godz.dziennie
    za darmo!!
    Nie widzi jednak mojego zalogowania, pewnie toleruje tylko IE a nie Operę.

    --
    Kaja

  • 37. Data: 2006-09-20 22:05:28
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>