  • 1. Data: 2004-06-17 16:55:06
    Temat: Zamówienia publiczne
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Witam serdecznie

    W miarę swoich możliwości i wolnego czasu pomogę wykonawcą (dostawcą) w
    interpretacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Nie chcę za to zapłaty - wystarczy mi wirtualna wdzięczność :-)

    Darek

  • 2. Data: 2004-06-18 16:13:42
    Temat: Re: Zamówienia publiczne
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie
    >
    > W miarę swoich możliwości i wolnego czasu pomogę wykonawcą (dostawcą) w
    > interpretacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    Zanim zaczniesz pomagac innym pointerpretuj troche slownik ortograficzny.
    Watpie by ktos uwierzyl w wiedze prawnicza doradcy, który nie potrafi sie
    poprawnie po polsku wyrazac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-06-18 17:04:39
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
    > Watpie by ktos uwierzyl w wiedze prawnicza doradcy, który nie potrafi sie

    Wiesz, jestem pod wrażeniem Twojej spostrzegawczości.
    Jeżeli masz jakieś jeszcze wątpliwości i zastrzeżenia merytoryczne to wal
    śmiało. Natomiast jak masz zamiar wyżywać się na jakimś błędzie to lepiej
    siedź cicho.
    Widać, że Tobie pomoc nie jest potrzebna i niech tak pozostanie.
    Jeżeli będziesz w stanie sklecić poprawnie jakieś pytanie z tej dziedziny o
    jakiej wspomniałem to nie krępuj się. Odpowiem (jeżeli oczywiście nie
    przerośnie mnie waga tematu) nawet jak napiszesz w WIELKIMI błędami

    Darek

  • 4. Data: 2004-06-19 05:18:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Jeżeli będziesz w stanie sklecić poprawnie jakieś pytanie z tej dziedziny
    > jakiej wspomniałem to nie krępuj się.

    Nie musze sie krepowac. Tworzac samodzielnie oferty przetargowe wygralem ich
    co najmniej kilkanascie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-06-19 07:07:37
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie musze sie krepowac. Tworzac samodzielnie oferty przetargowe wygralem
    ich
    > co najmniej kilkanascie.

    Więc teraz rozmumiem Twoją wyraźną niechęć do tego aby ktoś pomagał innym.
    Wygrać może tylko jeden więc skoro Ty startujesz w przetargu to ważne żeby
    inni zrobili złe oferty :-)

    ps.
    Gratuluję skuteczności

    Darek