  • 61. Data: 2009-06-30 08:03:41
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:h2b3sl$hol$1@news.onet.pl...

    > Ale zażądać czynszu od swojej połowy może?

    jak splaci te kiluletnie zaleglosci czynszowe wraz z odsetkami, to moze
    sobie zadac :)
    o alimentach nie wspominam

  • 62. Data: 2009-06-30 08:08:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Ale przeciez ten czlowiek nie chce nikogo (bylej zony) wyrzucac. Chce
    > tylko mieszkac u siebie.

    A czy prezes spółdzielni mieszkaniowej może sobie zamieszkać w
    mieszkaniach swoich spółdzielców, skoro reprezentuje właściciela
    nieruchomości? Albo czy prywatny najemca może sobie zamieszkać w
    mieszkaniach, które wynajmuje?

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2009-06-30 08:09:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jedno z drugim nie jest powiązane. :)

    zasadniczo jednak jest dosc mozno

  • 64. Data: 2009-06-30 08:20:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > mieszkaniach swoich spółdzielców, skoro reprezentuje właściciela
    > nieruchomości? Albo czy prywatny najemca może sobie zamieszkać w

    Czy naprawde uwazasz te sytuacje za identyczne?

    To nie jest mieszkanie, ktore on wynajal bylej zonie do wylacznego
    uzytku, tylko jego mieszkanie, w ktorym mieszkal. "Jego mieszkanie"
    nie w sensie wlasnosci, tylko w sensie "miejsca, w ktorym mieszkal".

    MJ

  • 65. Data: 2009-06-30 08:24:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Czy naprawde uwazasz te sytuacje za identyczne?
    >
    > To nie jest mieszkanie, ktore on wynajal bylej zonie do wylacznego
    > uzytku, tylko jego mieszkanie, w ktorym mieszkal. "Jego mieszkanie"

    W którym mieszkał? Radzę przeczytać pierwszy post przed odpowiedzią
    "Nie miała z nim kontaktu przez ponad 10 lat, odkąd wyjechał za
    granicę."

    > nie w sensie wlasnosci, tylko w sensie "miejsca, w ktorym mieszkal".

    A nawet jakby tak było, że tam mieszkał, to od przywrócenia
    posiadania jest sąd, a nie policjant.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2009-06-30 09:17:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > zasadniczo jednak jest dosc mozno

    Ale to dopiero sąd powiąże. :)

    --
    spp

  • 67. Data: 2009-06-30 09:22:04
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <> napisał w wiadomości ...

    > Uważasz, że eksmisję można przeprowadzić bez wyroku?

    eksmisję złodzieja który dostał się do twojego mieszkania ???

  • 68. Data: 2009-06-30 09:23:51
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <> napisał w wiadomości .pl...

    > A nawet jakby tak było, że tam mieszkał, to od przywrócenia posiadania
    > jest sąd, a nie policjant.

    a jakim cudem on (ten były mąż) stracił posiadanie????
    że niby twoim zdaniem własność się przedawnia czy jak ???

  • 69. Data: 2009-06-30 09:26:06
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <> napisał w wiadomości pl...

    > normalnie, mieszkala tam, a wiec jest aktualnym wladajacym

    władanie i własność to dwie różne rzeczy - nie myl ich...
    tym bardziej że za władanie nie swoim a tym bardziej wbrew woli właściciela
    to są konkretne paragrafy :)

  • 70. Data: 2009-06-30 09:26:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tadeusz pisze:

    > eksmisję złodzieja który dostał się do twojego mieszkania ???

    Jeśli ten złodziej zdążył zamieszkać? Tak. W zeszłym roku czytałem o
    robotnikach, remontujących dom pod nieobecność właścicieli, którzy po
    zakończeniu remontu zamieszkali w nim. Konieczna była eksmisja.

    --
    Liwiusz