  • 41. Data: 2009-06-29 20:32:09
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Jeszcze raz - wyjezdzajac na urlop przestaje posiadac swoje
    > mieszkanie? Strach sie bac.

    Nie, ale jesli wyprowadzasz sie z kraju na stale to jak najbardziej :)

    Jacek Kustra

  • 42. Data: 2009-06-29 20:33:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    castrol pisze:

    > Nie, ale jesli wyprowadzasz sie z kraju na stale to jak najbardziej :)

    Ale masz jakieś wsparcie? ;)

    --
    spp

  • 43. Data: 2009-06-29 20:33:24
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    spp pisze:

    > Przecież on pozostaje ciągle współwłaścicielem tego mieszkania, żaden
    > wyrok (chyba) nie pozbawił go po rozwodzie prawa do zamieszkiwania.

    Ale prawo wlasnosci nie ma w zasadzie nic wspolnego z prawem do
    mieszkania :D Przeciez prawa wlasnosci nikt mu nie odbiera.

    Jacek Kustra

  • 44. Data: 2009-06-29 20:35:21
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w

    > Ale prawo wlasnosci nie ma w zasadzie nic wspolnego z prawem do
    > mieszkania :D Przeciez prawa wlasnosci nikt mu nie odbiera.

    A kto i na jakiej podstawie odebrał mu prawo do mieszkania?

  • 45. Data: 2009-06-30 06:46:14
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" < napisał w wiadomości ...

    > Tu żadnej zmiany nie ma w moim stanowisku. od poczatku wszak uważałem, że
    > prawo używać ma, tylko technicznie nie za bardzo jest to realizowalne.

    Idź się wyśpij bo pie.....sz bzdury:
    technicznie jest to bardziej niż prosto realizowalne - dzwonisz na Policję
    że ktoś ci uniemożliwia wejście do własnej połowy mieszkania,
    przyjeżdżają i załatwiają sprawę...

    PS: naprawdę nie widzisz absurdalności swoich twierdzeń:
    wyjeżdżasz, dajesz sąsiadowi klucze żeby podlał kwiatki
    ten wymienia zamki i urzęduje w twoim mieszkaniu- wracasz,
    nie możesz sie dostać....
    idąc dalej twoim tokiem rozumowania to trzeba mu załatwić
    sądowa eksmisję żeby zrealizować swoje prawo ???????

  • 46. Data: 2009-06-30 06:50:28
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <> napisał w wiadomości .pl...

    > Wyobraz sobie np moja sytuacje. Jestem wspolwlascicielem 3 kamienic, gdzie
    > znajduje sie ok 20 mieszkan. W kazdym z tych mieszkan mieszkaja ludzie.

    sam skończ pisać głupoty...
    W tym przykładzie ludzie mieszkający mają tytuł prawny w postaci umowy najmu

    a jaki tytuł prawny ma była żona do zajęcia drugiej połowy mieszkania,
    należącej do byłego męża ??????????

    podpowiem ci: żaden !!!

  • 47. Data: 2009-06-30 06:54:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tadeusz napisal:
    > idąc dalej twoim tokiem rozumowania to trzeba mu załatwić
    > sądowa eksmisję żeby zrealizować swoje prawo ???????

    Niestety, ale w Bolandzie takie jest wlasnie prawo.
    Mozem za to podzielowac SLD/PSL/UP/AWS/PiS/PO/... dopisz nastepnych.
    Ochrona lokatorow posunieta do absurdu. Jedyna skuteczna metoda
    zmiany, aczkolwiek w dluzszym terminie to systematycznie skarzyc
    gminy o odszkodowania za brak zapewnienia lokali zastepczych, a te
    z kolei powinny skarzyc budzet. Inaczej sie nie da.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 48. Data: 2009-06-30 07:08:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> writes:

    > Nie, ale jesli wyprowadzasz sie z kraju na stale to jak najbardziej :)

    Zdefiniuj "na stale". To juz nie te czasy, ze sie dostaje paszport bez
    prawa powrotu.

    MJ

  • 49. Data: 2009-06-30 07:28:46
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 08:46:14 +0200, Tadeusz napisał(a):

    > dzwonisz na Policję
    > że ktoś ci uniemożliwia wejście do własnej połowy mieszkania,
    > przyjeżdżają i załatwiają sprawę...

    zdaje sie, ze przyjada i poweidza, ze nic nie moga zrobic :)
    --
    marcin

  • 50. Data: 2009-06-30 07:43:48
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <> napisał w wiadomości news.pl...

    > Niestety, ale w Bolandzie takie jest wlasnie prawo.

    miałeś kiedyś rzeczywiście do czynienia z prawem?
    bo odnoszę wrażenie, że lubisz sobie tak poopowiadać bez sensu...