  • 221. Data: 2009-07-06 08:29:17
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <> napisał w wiadomości ...

    > To ma tutaj niewielkie znaczenie. Fakt, że mieszkanie należy do kogoś,
    > nie implikuje, że zawsze może do niego wejść.

    ależ implikuje - z samej definicji wlasności

    > Już pisałem, że posiadanie, to nie jakaś umowa, tylko stan faktyczny,
    > który dodatkowo podlega ochronie prawnej. Jesteś w posiadaniu swojego
    > komputera nie dlatego, że zawarłeś umowę sprzedaży, tylko dlatego, że masz
    > go we władaniu.

    idąc dalej twoim tokiem rozumowania to cały problem polega na
    "wejściu w posiadanie" czyli jak ukraść co nie należy do mnie
    bo potem to już chroni mnie prawo...

    skoro tak jest to idź np. na Plac Defilad i obejmij w posiadanie 1 m2
    - zabaczysz czy potrzebny będzie sąd żebyś się z tym "posiadaniem"
    rozstał :)

  • 222. Data: 2009-07-06 08:30:55
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <> napisał w wiadomości .pl...

    > tak zalozylem ze najpierw byla wyprowadzka a potem rozwod, ale w sumie z
    > opisu mozna wywnioskowac ze bylo na odwrot, wiec tym bardziej ma pecha

    wprost przeciwnie: rozwód jasno określił jego - chronione konstytucyjnie -
    prawo
    wlasności do części mieszkania...

  • 223. Data: 2009-07-06 08:43:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tadeusz pisze:

    > ależ implikuje - z samej definicji wlasności

    To już podałem kontrprzykład obalający Twoją tezę - wynajmujący
    mieszkanie nie może wejść do niego bez zgody najemcy. Uprasza się zatem
    o zaprzestanie używania już tego argumentu.

> [...]
    >
    > skoro tak jest to idź np. na Plac Defilad i obejmij w posiadanie 1 m2
    > - zabaczysz czy potrzebny będzie sąd żebyś się z tym "posiadaniem"

    Nigdy nie słyszałeś o problemach z eksmisjami restauratorów
    niepłacących czynszu, kupców z placu Defilad/stadionu?

    --
    Liwiusz

  • 224. Data: 2009-07-06 09:24:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wprost przeciwnie: rozwód jasno określił jego - chronione konstytucyjnie -
    > prawo
    > wlasności do części mieszkania...

    ale prawa wlasnosci nikt mu nie odbiera, natomiast jasno zaostrzyl jego brak
    prawa wladania tym lokalem, poniewaz pozostawil ten lokal we wladanie swojej
    ex

  • 225. Data: 2009-07-06 10:10:04
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > ale prawa wlasnosci nikt mu nie odbiera, natomiast jasno zaostrzyl jego
    > brak prawa wladania tym lokalem, poniewaz pozostawil ten lokal we wladanie
    > swojej

    akurat, pozostawił....
    jak parkujesz samochód to też pozostawiasz prawo wladania nim temu
    kto akurat wejdzie na parking ???

  • 226. Data: 2009-07-06 10:16:01
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > To już podałem kontrprzykład obalający Twoją tezę - wynajmujący
    > mieszkanie nie może wejść do niego bez zgody najemcy. Uprasza się zatem o
    > zaprzestanie używania już tego argumentu.

    ależ w przedmiotowej sytuacji ma mowy o żadnym wynajmnie !!!
    wiec również uprasza się o zaprzestanie podpierania się wynajmen
    w sytaucji gdy takowego nie ma...

    > Nigdy nie słyszałeś o problemach z eksmisjami restauratorów niepłacących
    > czynszu, kupców z placu Defilad/stadionu?

    wszyscy oni mieli umowy najmu, płacili czynsze czy inne 'placowe" itd.
    a Ty ciągle mówisz że wystarczy mieć posiadanie - udowadniam
    że jakieś tam wydumane "posiadanie" zwłaszcza w złej wierze
    w realiach PL nic nie znaczy...

  • 227. Data: 2009-07-06 10:32:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > akurat, pozostawił....

    no wlasnie pozostawil

    > jak parkujesz samochód to też pozostawiasz prawo wladania nim temu
    > kto akurat wejdzie na parking ???

    nie rozumiesz wogole o czym piszesz, zrozum ze to nie jest tak jak ci sie
    wydaje i nie ma znaczenia twoje "chciejstwo" w tej materii

    fakty sa taki, mieszkaniem wlada jego ex, on, aby tam wejsc musi zglosic sie
    do sadu i sad to rozsadzi, najprawdopodobniej skonczy sie zniesieniem
    wspolwlasnosci i splata jednej strony na rzecz drugiej, biorac pod uwage
    jego zaleglosci alimentacyjne, oraz czynszowe, z duzym prawdopodobienstwem
    dostanie pare zeta i pojdzie na szczaw

    i naprawde nie ma znaczenia czy sie z tym zgadzasz czy nie, tak bedzie,
    chyba ze ex zona popelni blad i pozwoli mu zamieszkac, ale mam nadzieje ze
    tego nie zrobi

  • 228. Data: 2009-07-06 10:48:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tadeusz pisze:

    > ależ w przedmiotowej sytuacji ma mowy o żadnym wynajmnie !!!
    > wiec również uprasza się o zaprzestanie podpierania się wynajmen
    > w sytaucji gdy takowego nie ma...

    Ja też nie twierdzę, że jest tutaj najem.

    Jednakże, jeśli jako argument stosujesz "może wejść, bo to jego", to
    jako kontrprzykład podaję sytuację, kiedy coś czyjeś jest, a wejść nie może.

    Tym samym używanie tego jako argumentu - co czynisz - jest logicznie
    nieuzasadnione.

> [...]
    > a Ty ciągle mówisz że wystarczy mieć posiadanie - udowadniam
    > że jakieś tam wydumane "posiadanie" zwłaszcza w złej wierze

    To wyjaśnij mi, dlaczego nie można było po prostu wypowiedzieć umowy
    zadłużonemu restauratorowi i go siłą wyrzucić, tylko trzeba było
    najpierw mieć wyrok eksmisyjny, a potem komornika?

    I Ty nic nie udowadniasz, tylko powtarzasz ciągle te same błędne
    argumenty, które nijak nie mają się do rzeczywistości.

    --
    Liwiusz

  • 229. Data: 2009-07-06 13:48:39
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > no wlasnie pozostawil

    > nie rozumiesz wogole o czym piszesz, zrozum ze to nie jest tak jak ci sie
    > wydaje i nie ma znaczenia twoje "chciejstwo" w tej materii

    merytoryka twoich argumentów po prostu powala na kolana...

    dla mnie EOT
    gdyż jak to mówią "nie kłóć sie z idiotą bo mogą cię z nim pomylić" :)

  • 230. Data: 2009-07-06 13:51:26
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > To wyjaśnij mi, dlaczego nie można było po prostu wypowiedzieć umowy
    > zadłużonemu restauratorowi i go siłą wyrzucić, tylko trzeba było najpierw
    > mieć wyrok eksmisyjny, a potem komornika?

    jeżeli przysłowiowy restaurator nie ma tzw. "pleców" to wyrzuca się
    błyskawicznie
    proszę bardzo:
    http://toiowo.eu/index.php?option=com_content&task=v
    iew&id=1656&Itemid=269

    > I Ty nic nie udowadniasz, tylko powtarzasz ciągle te same błędne
    > argumenty, które nijak nie mają się do rzeczywistości.

    nie sa bardziej błędne od twoich :)