  • 181. Data: 2009-07-03 12:20:36
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Tylko te Twoje przykłady wiążą się z wcześniejszym zawarciem umowy, w
    > naszym przypadku mamy do czynienie z działaniem bezprawnym.

    W którym miejscu mamy działanie bezprawne?

    > Co nie oznacza że bezprawnie można dążyć do przywrócenia stanu sprzed
    > wyjazdu.

    Zatem bez względu na to, czy lokator mieszka w mieszkaniu legalnie,
    czy nie, fakt włamania się do niego pozostanie włamaniem, choćby było
    dokonanym przez właściciela - cbdu.

    --
    Liwiusz

  • 182. Data: 2009-07-03 12:22:45
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > ze nie mogla miec takiej bizuteri, kasy czy obu?

    A ja postawiłem wczoraj samochód pod Twoim blokiem, widziałem, jak go
    oglądasz, więc wnioskuję, że to Ty go potem ukradłeś ;-)

  • 183. Data: 2009-07-03 12:30:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > jakm bezprawny, to mieszkanie jest jej

    i jego.

    > za "bezprawnie" to mozna na dolku wyladowac, a samosady sa karalne

    ależ oczywiście.
    Z równym powodzeniem sąd uzna iż jakkolwiek włamanie jest naganne to
    odstąpi od wymierzenia kary i obciąży kosztami postępowania SP. W końcu
    nastąpiło przywrócenie posiadania na rzecz prawowitego właściciela. :)

    --
    SPP

  • 184. Data: 2009-07-03 12:31:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > ze co?
    > ze nie mogla miec takiej bizuteri, kasy czy obu?

    Że policja łyknie taką bajkę. :)

    --
    spp

  • 185. Data: 2009-07-03 12:33:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A ja postawiłem wczoraj samochód pod Twoim blokiem, widziałem, jak go
    > oglądasz, więc wnioskuję, że to Ty go potem ukradłeś ;-)

    problem z twoim przykladem jest taki, ze po samochodzie zostaja papierowo
    urzedowe slady

    a w przypadku np tej kasy, to jesli jej pity na to "pozwalaja" to chocby
    skaly sraly, nie udowodnisz jej, ze takiej kasy tam nie bylo, a skoro sie
    wlamal, to on sie bedzie gesto tlumaczyl nie ona

  • 186. Data: 2009-07-03 12:35:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > i jego.

    ale ona mu prawa wlasnosci nie odbiera
    a co za tym idzie, nie ma mowy o jej bezprawnym dzialaniu

    > ależ oczywiście.

    no wiec z czym masz problem?

    > Z równym powodzeniem sąd uzna iż jakkolwiek włamanie jest naganne to
    > odstąpi od wymierzenia kary i obciąży kosztami postępowania SP. W końcu
    > nastąpiło przywrócenie posiadania na rzecz prawowitego właściciela. :)

    nie uzna
    i nie nastapilo przywrocenie stanu posiadania, takie przywrocenie nastapi po
    odpowiednim wyroku, dobrowolnie lub z pomoca komornika, ale do czasu tego
    wyroku, on bedzie musial sobie znalezc lokal zastepczy, a do tego bedzie
    mial sprawe karna o wlamanie

  • 187. Data: 2009-07-03 12:38:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > do czasu tego wyroku, on bedzie musial sobie znalezc lokal zastepczy, a
    > do tego bedzie mial sprawe karna o wlamanie

    No właśnie, o wyroku w tej karnej sprawie mówię :)

    --
    spp

  • 188. Data: 2009-07-03 12:40:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Że policja łyknie taką bajkę. :)

    a jak exmaz wlamywacz, zlapany na goracym uczynku udowodni, ze nie oddal
    fantow wspolnikowi? ;)
    nie zapominasz mam nadzieje ze to on jest w tym momecie przeststepca i jego
    wiarygodnosc jest bliska zeru?

  • 189. Data: 2009-07-03 12:40:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > problem z twoim przykladem jest taki, ze po samochodzie zostaja papierowo
    > urzedowe slady

    No właśnie, tym lepiej dla mnie, bo mogę udowodnić, że samochód istnieje w
    rzeczywistości.
    A teraz Ty się tłumacz, że go nie ukradłeś :)
    Tak, jak każesz się tłumaczyć facetowi, że nie ukradł nieistniejącej
    biżuterii.

    > a w przypadku np tej kasy, to jesli jej pity na to "pozwalaja" to chocby
    > skaly sraly, nie udowodnisz jej, ze takiej kasy tam nie bylo, a skoro sie
    > wlamal, to on sie bedzie gesto tlumaczyl nie ona

    No dobrze, wcześniej użyłem żartu, by Ci pokazać, jak śmieszne są Twoje
    wywody, ale teraz napiszę wprost, że dyrdymały wymyślasz i tyle. Ja
    rozumiem, że sądy i policja w naszym kraju bywają bezmyślne, ale doprawdy
    trudno posądzać je o taki brak komeptencji i nieznajomości prawa, by
    posunęły się do postawienia zarzutu kradzieży mienia, którego dowodu
    istnienia nie ma i nie było. Nic, oprócz wymysłów babeczki żądnej zemsty na
    byłym mężu.

  • 190. Data: 2009-07-03 12:41:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No właśnie, o wyroku w tej karnej sprawie mówię :)

    to sa dwa niezalezne postepowania