  • 111. Data: 2009-06-30 22:08:20
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tadeusz pisze:

    > a jakim cudem on (ten były mąż) stracił posiadanie????

    Wyprowadzil sie z wlasnej woli.

    Jacek Kustra

  • 112. Data: 2009-06-30 22:17:33
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tadeusz pisze:

    > W tym przykładzie ludzie mieszkający mają tytuł prawny w postaci umowy najmu

    Niektorzy nie maja, niektorzy to sa jeszcze zasiedleni przez miasto :D A
    ci co maja to co z tego? Moze wreszcie zrozumiesz, ze pomimo ze jestem
    wspolwlascicielem tych mieszkan to nie sa one w moim posiadaniu. I nawet
    jesli nie mialbym gdzie mieszkac, to nie moglbym przyjsc i sie do
    ktoregos z tych mieszkan wprowadzic.

    > a jaki tytuł prawny ma była żona do zajęcia drugiej połowy mieszkania,
    > należącej do byłego męża ??????????
    >
    > podpowiem ci: żaden !!!

    Wyprowadzil sie na stale. Wiec zajela jego czesc. Nie wazne czy miala
    tytul prawny czy nie. Teraz cale mieszkanie jest w jej posiadaniu i ona
    nim rozporzadza.

    Jacek Kustra

  • 113. Data: 2009-06-30 22:18:13
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    spp pisze:

    > Czyli może ją sobie spokojnie zająć mąż, prawda?

    Moc oczywiscie moze. Ale za wlamanie i naruszenie miru domowego, to
    spokojnie zajmie sobie ciepla cele w pierdlu :D

    Jacek Kustra

  • 114. Data: 2009-06-30 22:18:44
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    spp pisze:

    > Na jak długi czas może mąż wyjść z własnego domu aby uznać że żona może
    > zająć całość?

    Przestac w nim mieszkac.

    Jacek Kustra

  • 115. Data: 2009-07-01 06:24:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A zażądać wydania połowy mieszkania już nie?

    a jak to sobie wyobrazasz bez naruszenia miru domowego?

    moze wystapic o zniesienie wspolwlasnosci i splate

  • 116. Data: 2009-07-01 06:31:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jak to sobie wyobrazasz bez naruszenia miru domowego?
    >
    > moze wystapic o zniesienie wspolwlasnosci i splate

    Cały czas oczekuję podstawy prawnej. :(
    Przecież mieszkał tam, wyprowadził się i wraca do _swojego_ mieszkania.
    Autor wątku nie wspomina aby Sąd zabronił mu korzystania z niego. :(

    Oczywiście, włamanie się nie wchodzi w grę ale wezwanie do wydania i
    cała procedura objęcia powtórnie swojej własności wydaje mi się IMHO
    dawać duże szanse powodzenia.

    A mi naprawdę zależy na konkretnych przepisach - po prostu jedna ze
    znajomych jest dokładnie w takiej samej sytuacji i prawnik powiedział,
    że w przypadku dobrze uzasadnionego wniosku ze strony męża trudno jej
    będzie się obronić przed takim lokatorem. :(

    --
    spp

  • 117. Data: 2009-07-01 06:56:28
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <> napisał w wiadomości news:pl...

    > Wlasnie, mieszkal. Wlasciciel wynajmowanego mieszkania tez pewnie kiedys w
    > nim mieszkal. Gdybysmy tak sobie mogli przyjsc i wejsc do mieszkania w
    > ktorym kiedys mieszkalismy, fajnie ;)

    zauważ sobie łaskawie że w przypadku najmu - jest UMOWA która reguluje
    te i inne kwestie (na marginesie: właściciel ma prawo kontrolować swoją
    wlasność, w jaki sposób ma to robić to inna sprawa)...
    W przypadku gdy ktoś wyjeżdża a potem wraca do swojego mieszkania
    (lub swojej połowy mieszkania) NIC TAKIEGO NIE MA !

    więc nie wymyślaj bezsensownych wykrętów, które nie mają związku ze sprawą

  • 118. Data: 2009-07-01 06:58:18
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <> napisał w wiadomości nl...

    > Wyprowadzil sie z wlasnej woli.

    jak z własnej woli wyjeżdżasz w delegację to też tracisz mieszkanie ???

    może spróbuj łaskawie podać podstawę prawną tej bzdury

  • 119. Data: 2009-07-01 07:02:02
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <> napisał w wiadomości pl...

    > Wyprowadzil sie na stale. Wiec zajela jego czesc. Nie wazne czy miala
    > tytul prawny czy nie. Teraz cale mieszkanie jest w jej posiadaniu i ona
    > nim rozporzadza.

    przestań się ośmieszać
    takie "prawa" (więc zajęła) to mogły być w czasach kamienia łupanego

    zechciej podać podstrawy prawne
    choćby definicji "wyprowadzenia na stałe"...

    poza tym jak widać nie na stałe skoro wraca :)

  • 120. Data: 2009-07-01 07:03:49
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <> napisał w wiadomości .pl...

    > konkretow ci nie podam, bo nie jestem prawnikiem,

    to przestań wipisywać idiotyzmy
    bo jeszcze się kobieta zasugureje, ża faktycznie tak można