  • 21. Data: 2011-12-27 20:34:05
    Temat: Re: Zameldowanie a prawo do włamania do mojego mieszkania...
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-27 17:59, Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:4ef9a62b$1@news.home.net.pl...

    > Jan bym poszedł dalej i uznał, że podżega do przestępstwa. Pod
    > warunkiem, ze pop trasie nic nie zostało przekręcone i rzeczona osoba
    > faktycznie nie dysponuje tytułem prawnym do spornego lokalu.

    "Policjant twierdzi, że ta osoba może tam nawet zamieszkać tylko z tytułu

    I ma racje a komendant pewnie posle cie na drzewo jak wielu przed toba.

    http://prawo-porady.pl/artykuly,jak-wymeldowac-osobe
    -z-mieszkania,18.html

  • 22. Data: 2011-12-27 20:51:26
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-27 21:34, Zenek pisze:

    > "Policjant twierdzi, że ta osoba może tam nawet zamieszkać tylko z tytułu

    Aha, czyli wg Ciebie ktoś meldując się w czyimś mieszkaniu automatycznie
    zyskuje prawo do mieszkania tamże? To przyjmij do wiadomości, że jest
    dokładnie na odwrót. Fakt zamieszkania i stałego mieszkania w danym
    miejscu implikuje konieczność zameldowania się w tym miejscu.
    Samodzielnie. Jeśli się JUŻ nie mieszka, to należy się stamtąd
    wymeldować. Proste jak budowa cepa.

    > I ma racje a komendant pewnie posle cie na drzewo jak wielu przed toba.
    > http://prawo-porady.pl/artykuly,jak-wymeldowac-osobe
    -z-mieszkania,18.html

    A co ta sytuacja ma do sytuacji opisanej przez wątkotwórcę?

    N.

  • 23. Data: 2011-12-27 21:04:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > tez do tego doszedlem-sam rozmawialem osobiscie z tym policjantem wiec
    > raczej malo przekrecam ;)
    > jutro skrobne pisemna skarge do komendanta.

    Nie chodziło mi o przekręcenie na odcinku policjant grupa, tylko o status
    prawny tego lokalu. Załóżmy fakt współwłasności lokalu mógłby tu wiele
    zmienić.

  • 24. Data: 2011-12-27 21:07:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > posiadanego zameldowania w dowodzie. "
    >
    > I ma racje a komendant pewnie posle cie na drzewo jak wielu przed toba.

    Co zrobi Komendant, to nie wiem, ale posłanie na drzewo autora pisma
    pomawiającego policjanta o podrzeganie do przestępstwa, to dość "gardłowa"
    sprawa, bo można na to drzewo samemu wylecieć.

  • 25. Data: 2011-12-27 21:11:02
    Od: Zenek <t...@p...pl>

> [...]
    > wymeldować. Proste jak budowa cepa.

    -z-mieszkania,18.html

    > A co ta sytuacja ma do sytuacji opisanej przez wątkotwórcę?

    Policjant nie ruszy palcem jesli facet jest tam zameldowany, to jest
    sprawa dla sadu.

  • 26. Data: 2011-12-27 21:18:19
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-27 22:07, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > pomawiającego policjanta o podrzeganie do przestępstwa, to dość
    > "gardłowa" sprawa, bo można na to drzewo samemu wylecieć.

    Do jakiego przestepstwa ?

    Facet sprowadzil policje do asysty przy otwieraniu drzwi do mieszkania w
    ktorym jest zameldowany. Policja sprawdza meldunek faktycznie jest
    aktualny i poucza faceta ze oni tylko asystuja a drzwi niech sobie sam
    otwiera.

    W ktorym miejscu jest tu podrzeganie do przestepstwa ?

  • 27. Data: 2011-12-27 21:23:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/27/2011 3:11 PM, Zenek wrote:
    > Fakt zamieszkania i stałego mieszkania w danym

    > Policjant nie ruszy palcem jesli facet jest tam zameldowany, to jest
    > sprawa dla sadu.

    policjant w zadnym przyoadku nie ruszy palcem.
    On nie jest od rostrzygania tego, kto ma prawo tam mieszkac,a kto nie.
    to jest sprawa cywilna.

  • 28. Data: 2011-12-27 21:27:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/27/2011 3:18 PM, Zenek wrote:

    > Do jakiego przestepstwa ?
    >
    > Facet sprowadzil policje do asysty przy otwieraniu drzwi do mieszkania w
    > ktorym jest zameldowany.

    no i co z tego, ze jest zameldowany, Może tam nie mieszka.
    Do asysty przy otwieraniu drzwi do sie sprowadza komornika po
    wczesniejszej wygranej sprawie sądowej.

    > Policja sprawdza meldunek faktycznie jest
    > aktualny i poucza faceta ze oni tylko asystuja a drzwi niech sobie sam
    > otwiera.

    i teraz wystarczy oświadczenie dowolnej osoby z tego mieszkania, że ktoś
    się włamuje, lub nawet sąsiadów i policja powinna go wyprowadzić w
    kajdankach.

    > W ktorym miejscu jest tu podrzeganie do przestepstwa ?

    to zalezy co powiedziała policja.

  • 29. Data: 2011-12-27 21:37:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > otwiera.
    >
    > W ktorym miejscu jest tu podrzeganie do przestepstwa ?

    Nie, no w takiej sytuacji, to jest pomocnictwo, a ne podrzeganie faktyczne.
    Wcześniej była mowa o namawianiu i popieraniu, by takiego czynu dokonał.

  • 30. Data: 2011-12-27 21:42:51
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    "
    > i teraz wystarczy oświadczenie dowolnej osoby z tego mieszkania, że ktoś
    > się włamuje, lub nawet sąsiadów i policja powinna go wyprowadzić w
    > kajdankach.
    "
    Najwyzej zabiora go na komisarat do wyjasnienia.