  • 11. Data: 2011-12-27 12:30:29
    Temat: Re: Zameldowanie a prawo do włamania do mojego mieszkania...
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-27 12:44, Andrzej Lawa pisze:

    > W żadnej ustawie meldunek nie daje żadnych praw do lokalu. Więcej -
    > ustawa o ewidencji mówi wyraźnie, że meldunek służy _wyłącznie_
    > ewidencji ludności.
    >
    > Wróćmy jednak do "zabrania swoich rzeczy" - o ile nie zachodzą jakieś
    > inne okoliczności - cudzą własność musisz wydać.

    Ale melduje wlasciciel lokalu potwierdzajac tym samym to ze dana osoba
    przebywa w danym miejscu czyli wlasciciel zgadza sie na pobyt danej
    osoby w danym lokalu.

    To jest chyba logiczne.

  • 12. Data: 2011-12-27 12:31:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 13:25:39 +0100, wromek napisał(a):

    > zameldowanie jest ale od kilku miesięcy nie zamieszkuje.

    To znaczy, że nie dopełnił obowiązku meldunkowego. Sporo to może go
    kosztować :)

    --
    marcin

  • 13. Data: 2011-12-27 13:19:51
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ale melduje wlasciciel lokalu potwierdzajac tym samym to ze dana osoba
    > przebywa w danym miejscu czyli wlasciciel zgadza sie na pobyt danej osoby
    > w danym lokalu.

    nie wlasciciel tylko ten, kto ma tyt. prawny do lokalu.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 14. Data: 2011-12-27 15:53:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/27/2011 6:30 AM, Zenek wrote:

    > Ale melduje wlasciciel lokalu potwierdzajac tym samym to ze dana osoba
    > przebywa w danym miejscu czyli wlasciciel zgadza sie na pobyt danej
    > osoby w danym lokalu.
    >

    > To jest chyba logiczne.

    Nie, melduje SIĘ osoba, która pod danym adresem mieszka.

    Nie ma pojęcia "zameldować kogoś".

  • 15. Data: 2011-12-27 15:58:16
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-27 16:53, witek pisze:

    > Nie, melduje SIĘ osoba, która pod danym adresem mieszka.
    >
    > Nie ma pojęcia "zameldować kogoś".

    Na pobyt czasowy tak ale nie na staly.
    Na pobyt staly moze zameldowac tylko glowny najemca lub ktos kto ma
    tytul prawny do lokalu.

  • 16. Data: 2011-12-27 16:49:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-27 16:58, Zenek pisze:

    > Na pobyt czasowy tak ale nie na staly.
    > Na pobyt staly moze zameldowac tylko glowny najemca lub ktos kto ma
    > tytul prawny do lokalu.

    Na pobyt stały też SIĘ melduje.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-12-27 16:59:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4ef9a62b$1@news.home.net.pl...

    > To poinformuj przełożonych policjanta, że ów nie zna podstawowych
    > przepisów co grozi ich notorycznym łamaniem.

    Jan bym poszedł dalej i uznał, że podżega do przestępstwa. Pod warunkiem,
    ze pop trasie nic nie zostało przekręcone i rzeczona osoba faktycznie nie
    dysponuje tytułem prawnym do spornego lokalu.

  • 18. Data: 2011-12-27 17:04:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.12.2011 13:30, Zenek pisze:

    > Ale melduje wlasciciel lokalu potwierdzajac tym samym to ze dana osoba
    > przebywa w danym miejscu czyli wlasciciel zgadza sie na pobyt danej
    > osoby w danym lokalu.
    >
    > To jest chyba logiczne.

    Nie. Wypisujesz brednie niemające związku z obowiązującą ustawą.

  • 19. Data: 2011-12-27 18:24:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/27/2011 9:58 AM, Zenek wrote:

    > Na pobyt czasowy tak ale nie na staly.
    > Na pobyt staly moze zameldowac tylko glowny najemca lub ktos kto ma
    > tytul prawny do lokalu.

    BZDURA DO KWADRATU.

  • 20. Data: 2011-12-27 19:28:00
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Jan bym poszedł dalej i uznał, że podżega do przestępstwa. Pod warunkiem,
    > ze pop trasie nic nie zostało przekręcone i rzeczona osoba faktycznie nie
    > dysponuje tytułem prawnym do spornego lokalu.

    tez do tego doszedlem-sam rozmawialem osobiscie z tym policjantem wiec
    raczej malo przekrecam ;)
    jutro skrobne pisemna skarge do komendanta.

    --
    pozdrawiam, wromek