  • 1. Data: 2002-09-06 10:50:39
    Temat: Założenie stowarzyszenia
    Od: "Czarek" <c...@k...net.pl>

    Witam
    Razem z grupą kilkunastu zapaleńców mamy zamiar założyć stowarzyszenie.
    Prosimy o jakiekolwiek informacje jak założyć stowarzyszenie, jakie korzyści
    i obowiązki.

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 2. Data: 2002-09-06 15:35:54
    Temat: Re: Założenie stowarzyszenia
    Od: "lahudra" <l...@o...pl>

> [...]
    > Razem z grupą kilkunastu zapaleńców mamy zamiar założyć stowarzyszenie.
    > Prosimy o jakiekolwiek informacje jak założyć stowarzyszenie, jakie

    Wszustko na temat Stowarzyszeń znajdziesz w ustawie:
    Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach.
    Dz.U. 1989 nr 20 poz. 104
    Jeśli chcesz to mogę Ci wysłać cały dokument mailem (potrzebny program
    Acrobat Reader)

    Pozdrawiam
    Grzegorz
    l...@o...pl