  • 1. Data: 2003-09-17 06:06:00
    Temat: Założenie Ksiegi Wiczystej
    Od: "Tymoteusz P." <r...@p...olkuski.pl>

    Kupiłem spółdzielcze własnościowe mieszkanie do którego nie była założona
    KW. Musze założyć KW bo na mieszkaniu jest hipoteka banku. W akcie
    notarialnym zapisano, ze do Sądu musze jeszcze dostarczyć zaświadczenia: ze
    spółdzielni, że zostałem, za przeproszeniem - Członkiem i mapkę gruntu z
    geodezji. Tylko, że w spółdzielni i w geodezji powiedzieli, że mapka nie
    jest potrzebna, bo blok ma już swoją KW.

    Czy ktos może wie, czy cos takiego (mapka) jest potrzebne, jak zakładana
    jest KW na mieszkaniu spółdzielczym własnościowym?

    Pozdr.
    Tymo.

  • 2. Data: 2003-09-17 06:07:01
    Temat: Re: Założenie Ksiegi Wiczystej
    Od: "Tymoteusz P." <r...@p...olkuski.pl>

    ...w tytule oczywiście "Wieczystej"

    Sorry
    Tymo.

  • 3. Data: 2003-09-17 12:34:12
    Temat: Odp: Założenie Ksiegi Wiczystej
    Od: "GHospod" <g...@p...edu.pl>

    Trzeba udać się do spóldzielni po zaświadczenie do założenia odrębnej księgi
    wieczystej dla danego mieszkania dopiero potem po mapke> tłumaczenie że
    księga jest to prawda ale dla całego bloku a nie mieszkania najlepiej w
    spóldzielni powiedziec ze chodzi o hipoteke i nie ma problemu. A potem tylko
    sąd czekać i cieszyć się z mieszkania

  • 4. Data: 2003-09-17 16:39:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2003, Tymoteusz P. wrote:

    >+ Kupiłem spółdzielcze własnościowe mieszkanie do którego nie była założona
    >+ KW. Musze założyć KW bo na mieszkaniu jest hipoteka banku.

    Nie nadążam: nie ma KW a za to jest wpis hipoteczny ?
    Może chodzi o "hipotekę na *budynek*" ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-09-17 17:03:07
    Od: "Piciuf" <p...@p...onet.pl>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Nie nadążam: nie ma KW a za to jest wpis hipoteczny ?
    > Może chodzi o "hipotekę na *budynek*" ?

    Pewnie TymoteuszowiP. chodziło o to, że kredyt na to mieszkanie jest
    ubezpieczony do czasu wyodrębnienia nowej KW na zakupione mieszkanie i bank
    zaraz po założeniu KW wniesie o wpis hipoteczny.

    Odpowiedź masz wyżej - zaświadczenie spółdzielni i później mapka.
    Następnie składasz wniosek do Sądu Rejonowego o założenie KW na Twoje
    mieszkanie.

    Piciuf