  • 21. Data: 2008-01-04 14:56:08
    Temat: Re: Zaległość
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Kuger pisze:

    > Jestes zlodziem?
    > (moim zdaniem, TAK ).

    Jesteś oszczercą ? Moim zdaniem tak.

    > Jesli jestes komus winny kase to mu ODDAJ.

    Racja. Jest niesolidnym płatnikiem, ale nie jest złodziejem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 22. Data: 2008-01-04 15:16:06
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    wiadomości news:tet155-fke.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Sęk w tym, że on próbował się skontaktować w tej sprawie z tym klientem,
    > a klient odpowiedział głęboką ciszą... czyli można przypuszczać, że miał
    > kasę w nosie ;->
    A wysłał pismo za potwierdzeniem odbioru, że uznaje dług i chce się skontaktować
    w sprawie jego uregulowania / umożenia ?

  • 23. Data: 2008-01-04 16:49:00
    Od: "Kuger" <k...@g...pl>

    > Spieprzaj, trollu, ze swoim durnym (i kłamliwym) moralizatorstwem.

    Faktycznie muszę go przeprosić, nie jest złodziejem. Odszczekuje to.
    Powiedy mi jak nazwać osobe, która pozycza pieniadze a potem kombinuje jak
    nie oddać ?

    Dlaczego kłamliwym ?

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2008-01-04 20:01:02
    Od: Tadeusz <s...@g...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ojej, nie zrozumieliśmy się. Kiedy (data) te 30 dni minęło ;)

    prawie dwa lata temu, nie bedzie przedawnienia

  • 25. Data: 2008-01-04 20:09:21
    Od: Tadeusz <s...@g...pl>

    Kuger pisze:

> [...]
    >
    > Faktycznie muszę go przeprosić, nie jest złodziejem. Odszczekuje to.
    > Powiedy mi jak nazwać osobe, która pozycza pieniadze a potem kombinuje

    nie pisałem o pożyczce, tylko o długu wynikającym z faktury. Jak
    pożyczam to oddaje.

  • 26. Data: 2008-01-04 20:24:43
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Tadeusz napisał(a):

    > prawie dwa lata temu, nie bedzie przedawnienia

    Możesz też liczyć, że jednak Cię nie pozwie i może kiedyś się przedawni.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 27. Data: 2008-01-04 20:50:31
    Od: Tadeusz <s...@g...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Możesz też liczyć, że jednak Cię nie pozwie i może kiedyś się przedawni.

    jak znam życie to pozwie, wiec nie pozostaje mnie nic innego jak sie z
    delikwentem bujac po sadach,

  • 28. Data: 2008-01-04 21:22:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tadeusz wrote:

    > nie pisałem o pożyczce, tylko o długu wynikającym z faktury. Jak
    > pożyczam to oddaje.

    A czym różni się pożyczka od niezapłaconej faktury?

    p. m.

  • 29. Data: 2008-01-04 21:40:31
    Od: Tadeusz <s...@g...pl>

    mvoicem pisze:

    > A czym różni się pożyczka od niezapłaconej faktury?
    >
    > p. m.
    jeśli Ty tego nie wiesz, to skąd ja mam wiedzieć?

  • 30. Data: 2008-01-04 22:39:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak znam życie to pozwie, wiec nie pozostaje mnie nic innego jak sie z
    > delikwentem bujać po sadach,

    Nie lepiej zawrzeć ugodę? On tę sprawę wygra na pewno, a Tobie dojdą koszty
    postępowania.