  • 21. Data: 2016-06-30 09:02:04
    Temat: Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    szerszen <s...@t...pl> pisze:

    > A nie przyszło Ci do głowy, że to że sie mylą, to Twoja ocena, a w
    > rzeczywiscości ta według Ciebie pomyłka, to dobrze obmyślony rachunek
    > zysków i strat? ;)
    >
    > Bo potencjalne zyski przewyższą ewentualną karę i obsługę prawną?
    > Prawnicy w takich korpo doradzają, oceniają i rekomendują, jeśli
    > ewentualna kara może wynieść bańkę, obsługa prawna drugą, a zyski 10
    > baniek, to chyba wiadomo jaka będzie decyzja zarządu ;)

    A raz na paręnaście lat "bardzo niedoszacują kosztownego ryzyka" jak często
    "jeżdżą po bandzie"? :-)

    Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje.
    Kto gra (systematycznie) w rosyjską ruletkę ten długo nie pożyje.

    --
    A. Filip
    Największym grzechem jest nie uratować ginącego życia. (Przysłowie chińskie)

  • 22. Data: 2016-06-30 09:04:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Piotrek napisał(a) :

    > Właśnie miałem napisać, że biorąc pod uwagę naszą bieżącą sytuację
    > pomysłodawca tej akcji właściwie już od soboty powinien robić w gacie
    > ze strachu - chyba troszkę "za bardzo" w nas uwierzył i w warunkach
    > promocji zamiast słówka "finał" nierozważnie umieścił "półfinał".
    > Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
    > jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci.

    Strat? 1 promil przychodu? Pójdzie na koszt reklam. W zeszłym roku
    mieli w Polsce 1 miliard ojro przychodu. Nie, nie obrotów. A w skali
    globalnej 20 miliardów.

    > Z ciekawości: czy ktoś z Was zrobił albo
    > zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
    > promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie
    > naszej jutrzejszej wygranej?

    Kolega mi mówił, że jego kolega kupił TV :-)
    Przerażających tłumów więc chyba nie było.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 23. Data: 2016-06-30 15:32:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    Piotrek napisał(a) :

    >Strat? 1 promil przychodu? Pójdzie na koszt reklam. W zeszłym roku
    >mieli w Polsce 1 miliard ojro przychodu. Nie, nie obrotów.

    Eeee - obrot i przychod to to samo.

    >A w skali globalnej 20 miliardów.

    W globalnej kropla, w krajowej ... ile to bylo - 3 dni obrotow ?
    W skali miesiaca 10%, w skali roku 1%, jesli jada na zyskownosci 10%,
    to juz ktos moze dostac op* ze firma popadla w straty ... w jednym
    miesiacu.

    J.

  • 24. Data: 2016-06-30 15:42:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 15:32:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > W skali miesiaca 10%, w skali roku 1%, jesli jada na zyskownosci 10%,
    > to juz ktos moze dostac op* ze firma popadla w straty ... w jednym
    Pewno nie wszyscy zarejestrowali paragon- był czas tylko do 06-06
    zakupy na raty(a to pewnie znacząca cześć łącznego obrotu) wyłączone z promocji,
    pewne grupy towarów i usług również.
    Myślę ze nawet jak nasi do półfinału wejdą to starty MM duze nie będą.

  • 25. Data: 2016-07-01 08:07:46
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 30.06.2016 o 08:54, Zbynek Ltd. pisze:

    > Etam, zmarnowałeś szansę. Trzeba było czytać to co po gwiazdce -
    > zarejestrować paragon.

    Zarejestrowałem ale i tak dupa... :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 26. Data: 2016-07-01 18:25:53
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 01.07.2016 o 08:07, Wiesiaczek pisze:

    > Zarejestrowałem ale i tak dupa... :)

    No... nie do końca! :)

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20336792,bardzo-
    mily-gest-media-markt-po-awansie-do-polfinalu-mieli.
    html#BoxBizImg

  • 27. Data: 2016-07-06 08:48:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-06-30 o 09:02, A. Filip pisze:
    > Kto (wcale) nie ryzykuje ten szampanem (wielkich) zwycięstw nie świętuje.
    > Kto gra (systematycznie) w rosyjską ruletkę ten długo nie pożyje.
    Ale jakie ryzyko?? "Piłkarskiego pokera" nie oglądał? ;-)

    Maciek

  • 28. Data: 2016-07-12 17:05:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    >No... nie do końca! :)
    >http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20336792,bardzo
    -mily-gest-media-markt-po-awansie-do-polfinalu-mieli
    .html#BoxBizImg

    Wychodzi na to, ze wyplate mieli wkalkulowana w budzet.
    Nie bylo potrzeby ... a i tak wyplacaja :-)

    J.

  • 29. Data: 2016-07-13 08:42:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-12 17:05, J.F. pisze:
> [...]
    html#BoxBizImg

    > Wychodzi na to, ze wyplate mieli wkalkulowana w budzet.
    > Nie bylo potrzeby ... a i tak wyplacaja :-)

    Sądzę, że stosunkowo mało osób do wypłaty, a taka akcja to niezła promocja.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl