  • 11. Data: 2005-12-15 11:45:59
    Temat: Re: "Zakupy kontrolowane"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xxxx" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:rkiyp7q227j$.1fbwcq4q9zjmd$.dlg@40tude.net...

    > A jak kontrolują kasę (kiedyś zwało się to np. kasą portoryją ale
    > mniejsza o to)..to co ..tak sobie sprawdzają bez żadnego protokołu
    > pokontrolnego nawet jsli była to kontrola wewnętrzna.

    W wielu sklepach wystarczy do tego wydruk raportu kasowego. W
    mniejszych po prostu właściciel sprawdza zawartość "słoika". Protokół,
    to pojęcie czysto administracyjne. Oczywiście, jak się uprzemy, to
    zawsze możemy napisać sobie protokół. Al prawo nie wprowadza takiego
    obowiązku w wypadku kontroli pracownika.

  • 12. Data: 2005-12-15 11:51:50
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Dnia Thu, 15 Dec 2005 12:45:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > zawsze możemy napisać sobie protokół. Al prawo nie wprowadza takiego
    > obowiązku w wypadku kontroli pracownika.

    Tak.. a jesli coś sie nie zgadza to co.. Jak poźniej dochodzic swoich
    praw.. i np udowodnic wine. Przecież w razie czego musi być dowod w postaci
    protokołu.
    Wiesz tak moze robia młodzi wysyskiwacze - kapitaliści. Mnie to nie
    odpowiada..

  • 13. Data: 2005-12-15 13:10:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Butterfly" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jak cos nie pasuje, to można notatkę służbową zrobić, albo ująć to
    wzmianką na raporcie kasowym.

  • 14. Data: 2005-12-16 09:12:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    boguslaw <b...@a...edu.pl> napisali:

    > Waliski byłu puste, lecz wątpie, czyu oanm miała "renrtgen w oku".

    Moze jeszcze miala przetrzepac ci kieszenie?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .

  • 15. Data: 2005-12-16 12:15:22
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Moze jeszcze miala przetrzepac ci kieszenie?

    Powina sprawdzić co sprzeaje.

    Bogusław