  • 11. Data: 2006-10-02 22:30:08
    Temat: Re: Zakup = zgoda na spam?
    Od: "Gynosaurus" <m...@w...pl>

    Przepraszam, ja tu nowy i zielony, ale myślę, że bardzo ładne omówienie
    problemu jest na stronie Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod
    adresem:
    http://www.giodo.gov.pl/325/id_art/1507/j/pl/

    .com...

  • 12. Data: 2006-10-04 18:37:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 2 października 2006 11:19
    (autor mr.all
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <efqlia$t4c$1@news.onet.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <niechce@
    >
    > Nie reagowanie prowadzi do rozprzestrzeniania sie procederu.

    Dlatego nie zamówię prenumeraty. Wolę tak niż gonić za spamerami.

    > Ja, niejednokrotnie pisalem do nadawcy spamu i juz nie dostaje od nich
    > emaili. Wystarczylo zapytac o pochodzenie bazy, czy adresu w bazie.

    ściemniać to my a nie nas :D Do większości spamerów napisać się nie da, a
    jak już jest taki, co się da, to tylko opierdoli albo oleje. Przerabiałem
    to już kiedyś.

    --
    Jego Ponurość Tristan