  • 1. Data: 2007-04-14 06:33:21
    Temat: Zakup na allegro, a niepoważna firma i wysyłka za pobraniem?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam! Mam pytanie, kupiłem coś na allegro u firmy powiedzmy "krzak",
    zamówiłem wysyłkę towaru za pobraniem pocztowym aby otrzymać towar jak
    najszybciej. Prawie 2 tygodnie temu otrzymałem informację, że przesyłka została
    wysłana, tymczasem paczki jak nie było tak nie ma... Na wszelkie prośby o
    wysłanie dowodu nadania, oraz potwierdzenia wysyłki firma milczy. Zakupione
    przedmioty były mi potrzebne pilnie, paczki jak nie było tak nie ma. Moje
    pytanie brzmi, czy jeżeli ta przesyłka jednak dotrze, a ja jej nie odbiorę (bo
    teraz to już mi nie jest to potrzebne), to czy ryzykując negatywa ze strony
    firmy "krzak" ryzykuję coś jeszcze? Czy prawo stoi po mojej stronie i mogę
    śmiało rezygnować z odiobru przesyłki jeżeli ta szła tyle czasu?

    Maciej C

  • 2. Data: 2007-04-14 07:17:53
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamówiłem wysyłkę towaru za pobraniem pocztowym aby otrzymać towar jak
    > najszybciej. Prawie 2 tygodnie temu otrzymałem informację, że przesyłka

    Na stronie były jakieś inforamcje o wysyłce ? - sposób, terminy ?

    Jeśli przesyłka nie dotarła (być może zaginęła) a firma nie odpowiada na Twoje
    maile ani nie upomina się o pieniadze to sytuacja jest podejrzana.
    Poinformuj, że z powodu braku realizacji umowy do dnia dzisiejszego rezygnujesz
    z zakupu , wydrukuj sobie korespondencje (całą) i trzymaj w razie czego.

    A zawsze to Ty pierwszy możesz wystawić negatywa lub zwrócic sie o pomoc do
    allegro o zablokowanie firmie krzak konta za niewywiązywanie się z umowy.

    Tyle mi przychodzi do głowy

    P.