  • 31. Data: 2011-09-17 15:06:46
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 12:02:30 +0200, jerzy.n napisał(a):

    > Refleksje rodzą sie dopiero jak taka kobitka rozpierdzieli połowę dworca lub
    > lotniska , bo jakiś głupek nie zakuł biedulki w kajdany i nie zabezpieczył
    > ładunku ...

    Nie - wtedy rodzi się panika i chęć utrudnienia wszystkim życia, żeby tylko
    było widać, że coś się robi "dla bezpieczeństwa".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 32. Data: 2011-09-17 16:43:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-12 11:28:32 +0000, Maruda <m...@n...com> said:

    > Prawda.

    Czyli jeśli służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo mają procedury
    nakazujące pewne działania i zakazujące innych, to te służby składają
    się z idiotów?

    To teraz spróbuj uzasadnić, dlaczego twoim zdaniem istnienie służb z
    procedurami implikuje idiotyzm tam zatrudnionych.

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2011-09-17 16:44:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 15:06:46 +0000, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Nie - wtedy rodzi się panika

    A oczekiwałbyś oklasków zaatakowanych i nieobronionych ludzi?

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2011-09-17 17:37:55
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:14h8nzv09m711$.112554n744d8x.dlg@40tude.net...

    > Nie - wtedy rodzi się panika i chęć utrudnienia wszystkim życia, żeby
    > tylko
    > było widać, że coś się robi "dla bezpieczeństwa".

    Porozmawiabys z rodzinami ludzi którzy zginęli w takich wybuchach , miałem
    okazje takiego kogoś poznać i ja bym tez sie podobnie zachował,czekałbym pod
    wiezieniem na takiego i dokończył ....

  • 35. Data: 2011-09-17 18:16:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2011 18:43, Bydlę pisze:

    > To teraz spróbuj uzasadnić, dlaczego twoim zdaniem istnienie służb z
    > procedurami implikuje idiotyzm tam zatrudnionych.

    Bo nie myślą tylko "wykonują procedury".

  • 36. Data: 2011-09-17 18:34:05
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 17.09.2011 12:02, jerzy.n wrote:
    /../
    > Refleksje rodzą sie dopiero jak taka kobitka rozpierdzieli połowę dworca lub
    > lotniska , bo jakiś głupek nie zakuł biedulki w kajdany i nie zabezpieczył
    > ładunku ...

    Przecież wróciła.

  • 37. Data: 2011-09-17 19:47:48
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 18:44:48 +0200, Bydlę napisał(a):

    > A oczekiwałbyś oklasków zaatakowanych i nieobronionych ludzi?

    Nie piszę o panice ludzi dotkniętych atakiem lub tych, których to może
    spotkać.

    Henry

  • 38. Data: 2011-09-17 19:52:34
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2011 19:37:55 +0200, jerzy.n napisał(a):

    > Porozmawiabys z rodzinami ludzi którzy zginęli w takich wybuchach , miałem
    > okazje takiego kogoś poznać i ja bym tez sie podobnie zachował,czekałbym pod
    > wiezieniem na takiego i dokończył ....

    Ale o czym Ty w ogóle piszesz? Jakby ktoś zginął w wybuchu z Twojej
    rodziny, to jakbyś miesiąc później zauważył, że ktoś odszedł na 5m od
    pozostawionej torby na chodniku, to byś go spałował?

    Henry

  • 39. Data: 2011-09-17 21:58:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 18:16:02 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Bo nie myślą tylko "wykonują procedury".

    Czyli debilem jest ten, kto stworzył procedurę, nie zatrudnieni w służbie.
    1. o ile procedura jest debina, bo na razie procedura jest prawidłowa,
    a tylko jeden gostek tutaj wprawdzie przyznaje, że nie ma na ten temat
    zielnego pojęcia, więc nie wie co się stało i dlaczego, ale odsądza od
    czci i wiary pracowników służb.
    2. there is no step two.

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2011-09-17 21:59:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-17 19:47:48 +0000, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Nie piszę o panice ludzi dotkniętych atakiem lub tych, których to może
    > spotkać.

    No, to robisz spory błąd, bo to właśnie o nich toczy się sprawa.

    --
    Bydlę