  • 451. Data: 2024-04-23 16:57:31
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2024 o 12:09, Kviat pisze:

    > Wiadomo skąd pomysł.
    > I wiadomo, że nie jest mój.

    No to właściwie czyj i jakie ma podstawy?

    > Oczywiście... i chuj z tym, że człowiek ma 46 chromosomów, a szympans 48

    No i - a czemu chciałbyś go akurat po ilości chromosomów odróżniać?

    > Ileż można... przecież miałeś wyjaśnione w linkach dlaczego podział na
    > rasy wśród ludzi jest bez sensu

    Ale w żadnym z nich nie podano prawdziwego powodu - MURZYN;)

    > ale nie... ty oczywiście wiesz lepiej.

    Każdy średnio rozgarnięty wie lepiej. NIe każdy się po prostu odważy
    powiedzieć - dlatego większość amerykańskich antropologów _odmówiła_
    odpowiedzi na tak postawione pytanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 452. Data: 2024-04-23 17:16:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2024 o 14:58, J.F pisze:

    > A ile w tym polityki ?
    >
    > Fakt, ze Murzyn od nordyka się jakos bardzo nie różni,
    > kolor skóry inny, kolor włosów ... często inny, a inne
    > różnice trudno nawet określić.

    E tam - murzyn będzie miał statystycznie większego, będzie szybciej
    biegał i lepiej grał w kosza a nordyk w szachy.

    > Można geny zmieszać i wyjdzie ... kundel ? :-)

    IMHO będzie po prostu mulat.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 453. Data: 2024-04-23 17:17:16
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale czy ona tak uważa? Jest sporo mądrych ludzi, którzy deklarują wiarę.
    > Zapewne kluczem nie jest branie wszystkich jej zapisów dosłownie.

    A które brać dosłownie, a które nie?
    I kto o tym decyduje?

    Jeżeli członek danego kościoła sam sobie indywidualnie wybiera co mu
    pasuje, to chyba przestaje być członkiem tego kościoła. Stworzył sobie
    nowy kościół?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 454. Data: 2024-04-23 17:22:00
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-23 o 16:51, Shrek pisze:

    > Powstały - większość gatunkow dzielimy na odmiany. Problemem jest to że
    > jedną z ras u człowieka jest murzyn:P I teraz i rasistom i kviatkom z
    > tego powodu odpierdala:P

    Czyli Kwiatek lewicowy podobny do prawaków.
    Kwiatki lubią dzielić elgiebety, nie lubią dzielić na rasy.
    Prawaki lubią dzielić na rasy, nie lubią dzielić elgiebetów tj. uznają
    dwie płcie.

    Pytanie. Gdzie zakwalifikować Kwiatka?

  • 455. Data: 2024-04-23 19:07:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.04.2024 o 16:51, Shrek pisze:

    > i kviatkom z
    > tego powodu odpierdala:P

    LOL
    Wystarczyło wspomnieć, że nauka nie potwierdziła zasadności podziału na
    rasy u człowieka i ci odpierdoliło :)

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 456. Data: 2024-04-23 19:09:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2024 o 19:07, Kviat pisze:

    > LOL
    > Wystarczyło wspomnieć, że nauka nie potwierdziła zasadności podziału na
    > rasy u człowieka i ci odpierdoliło :)

    Bo we wszytkich źródłach które podajesz stoi napisane coś innego niż
    twierdzisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 457. Data: 2024-04-23 19:33:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.04.2024 o 16:57, Shrek pisze:

    > No to właściwie czyj i jakie ma podstawy?

    Ile razy jeszcze zapytasz o to samo, skoro odpowiedź dostałeś już
    wielokrotnie?
    Zacięło ci się coś w głowie?

    > No i - a czemu chciałbyś go akurat po ilości chromosomów odróżniać?

    Po kolorze skóry byłoby lepiej?

    Pogubiłem się... to jesteś za podziałem ludzi na rasy, czy wręcz przeciwnie?
    Bo skoro ludzie tak niewiele różnią się od szympansów, to chyba jeszcze
    mniej różnią się od innych ludzi?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 458. Data: 2024-04-23 19:55:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2024 o 19:33, Kviat pisze:

    > Ile razy jeszcze zapytasz o to samo, skoro odpowiedź dostałeś już
    > wielokrotnie?
    > Zacięło ci się coś w głowie?

    Masz problem z podaniem tej konkretnej informacji?

    > Po kolorze skóry byłoby lepiej?

    Twarzy, sylwetce. To tak na początek. Bo chyba odróżnisz azjatę od
    murzyna nawet na czarnobiałym zdjęciu. Więc nie - to nie tylko kwestia
    koloru skóry czy włosów.

    > Pogubiłem się... to jesteś za podziałem ludzi na rasy, czy wręcz
    > przeciwnie?

    Za.

    > Bo skoro ludzie tak niewiele różnią się od szympansów, to chyba jeszcze
    > mniej różnią się od innych ludzi?

    No różnią sie - co poradzić...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 459. Data: 2024-04-23 23:58:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.04.2024 o 19:09, Shrek pisze:

    > Bo we wszytkich źródłach które podajesz stoi napisane coś innego niż
    > twierdzisz:P

    Konfabulujesz, ani razu nie dałem linka do tłitera.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 460. Data: 2024-04-24 00:05:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.04.2024 o 19:55, Shrek pisze:

    > Masz problem z podaniem tej konkretnej informacji?

    Nie mam. Podałem. Którego konkretnie fragmentu nie zrozumiałeś?

    Podasz podstawy podziału na rasy i czyj to pomysł?

    A szury miały rację.
    Piotr