  • 311. Data: 2024-04-13 15:02:53
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.04.2024 o 18:16, Shrek pisze:

    > Nie wiem - kwiatka pytaj. Ja nie mam problemy że ktoś ma problem z
    > określeniem swojej płci.

    No to w czym problem skoro nie masz problemu?

    > Kwiatek ma problem że do wyboru są dwie

    Nie. Ja nie mam z tym problemu.
    Inni mają.
    I nie mam problemu, że inni chcą coś zrobić z tym problemem.

    > i jak
    > ktoś się ie może zdecydować to go to dyskryminuje.

    Nie to go dyskryminuje.
    Tylko ludzie, którzy mają problem z tym, że ktoś ma taki problem.

    > A nie - poczekaj - któryś z
    > "kviatków" twierdził że nauka neguje istnienie murz^H^H^H ras ludzkich:P

    Bo neguje.
    I w tej dziedzinie też jesteś sto lat za murzynami.
    https://www.national-geographic.pl/artykul/rasy-ludz
    kie-czy-geny-warunkuja-rasy-czlowieka
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rasa_cz%C5%82owieka

    Czyli niczego nie zrozumiałeś.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 312. Data: 2024-04-13 15:46:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I to obowiązuje jako definicja rasy?

    Przynajmniej na polskiej wikipedii:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Murzyn

    > Przecież tam nawet nie ma słowa
    > rasa w kontekscie naszego Murzyna,

    A tu już jest.

    > To na pewno i dwoje oczu i dlatego szare są zaburzeniem.

    Skupmy się na ilości oczu:P Ile ich jest?

    > Bo 2? A 2 bo mamy erę operacji binarnych czy są tu jakieś konkretniejsze
    > powody?

    Tak sobie to biologia "wymyśliła".

    > Że się zniechęcenie społeczne do grantów nie przebije.

    Bo się nie przebije. To nie społeczeństwo decyduje o grantach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 313. Data: 2024-04-13 15:53:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 15:02, Kviat pisze:

    > No to w czym problem skoro nie masz problemu?

    NIe wiem - ty masz problem że płcie są dwie.

    > Nie. Ja nie mam z tym problemu.

    A jednak nie masz z tym problemu. No to problem rozwiązany - żaden z nas
    nie ma problemu że są dwie płcie;)

    > Bo neguje.
    > I w tej dziedzinie też jesteś sto lat za murzynami.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Rasa_cz%C5%82owieka

    Zabawne - jako dowód na nieistnienie rasy podajesz artykuł gdzie jest
    napisane jak nauka opisuje rady;) Ochłoń trochę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 314. Data: 2024-04-13 16:37:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przynajmniej na polskiej wikipedii:
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Murzyn

    > A tu już jest.

    Gdzie?

    > Skupmy się na ilości oczu:P Ile ich jest?

    Jako, że właśnie obchodzę trzeci Nowy Rok w tym roku to wychodzi mi, że 3.

    > Tak sobie to biologia "wymyśliła".

    I że zaburzenie to oczy szare :)

    > Bo się nie przebije. To nie społeczeństwo decyduje o grantach.

    Pośrednio decyduje. Zobacz na co szły pieniądze z resortów Glińskiego i
    Czarnka.

    --
    Marcin

  • 315. Data: 2024-04-13 16:51:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gdzie?

    "Murzyn - określenie osoby czarnoskórej " jak klikniesz w "czarnoskórej"
    to przenosi do artykułu o rasie czarnej.

    > Jako, że właśnie obchodzę trzeci Nowy Rok w tym roku to wychodzi mi, że 3.

    To pewnie zaburzenie spowodowane świętowaniem:P

    > I że zaburzenie to oczy szare :)

    A tak biologia twierdzi? Bo ja nie, natomist upieram się, że inna ilość
    oczu niż dwa to zaburzenie (albo skutek wypadku czy chirurgicznego
    usunięcia).

    > Pośrednio decyduje. Zobacz na co szły pieniądze z resortów Glińskiego i
    > Czarnka.

    No i? Czarnka nawet wyborcy pisu nie poważali i większość chciała jego
    odwolania. A on mimo społecznego wkurwu on rozdawał kasę na co chciał.
    Skończyło się nie dlatego, że ludzi byli wkurwieni na to co sponsoruje
    czarnek, a po prostu przegrali wybory.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 316. Data: 2024-04-13 17:02:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.04.2024 o 21:03, J.F pisze:

    > Gabinet ginekologiczny w klasztorze ... jakos podejrzanie brzmi :-)

    Chyba w męskim, bo żeńskim klasztorze jest kupa samic i niekoniecznie
    zachodzą w ciążę i ją przerywają albo wręcz odwrotnie, właśnie
    przerywanie ciąży w klasztornym zaciszu najlepiej wychodzi. Co by jednak
    nie powiedzieć, to działania ginekologa nie ograniczają się tylko do
    ciąż i ich przerywania, więc w klasztorze też miałby klientki.

    > A okulistyczny mogłby być.

    A z czego wynika ta dyskryminacja, że okulista zakonnik jest OK, ale
    ginekolog to już nie?

    > Ba - niektóre się zielarstwem zajmują, pacjentów przyjmują :-)

    Żadna nowość, duża część współczesnej, europejskiej medycyny ma swoje
    początki właśnie w zakonach, na przykład lazaryci czy joanici, a to już
    prawie tysiącletnia tradycja.

  • 317. Data: 2024-04-14 05:15:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > "Murzyn - określenie osoby czarnoskórej " jak klikniesz w "czarnoskórej"
    > to przenosi do artykułu o rasie czarnej.

    I to dowodzi, ze Murzyn to rasa we spółczsnym rozumieniu i wbrew np.
    takiemu PWN?

    > A tak biologia twierdzi? Bo ja nie, natomist upieram się, że inna ilość
    > oczu niż dwa to zaburzenie (albo skutek wypadku czy chirurgicznego
    > usunięcia).

    No wlasnie nie rozumiem dlaczego nie uważasz tego za zaburzenie, a jak
    jest jakaś osoba, która jest np. bi to najwyrażniej jest to zaburzenie.

> [...]
    > odwolania. A on mimo społecznego wkurwu on rozdawał kasę na co chciał.
    > Skończyło się nie dlatego, że ludzi byli wkurwieni na to co sponsoruje

    Ocena Czarnka i innych nie zmienia faktu, ze na ich partie suweren
    glosowal i skutkiem tego glosowania sa promowane tematy grantow przez
    np. wymienionych.

    --
    Marcin

  • 318. Data: 2024-04-14 08:30:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I to dowodzi, ze Murzyn to rasa we spółczsnym rozumieniu i wbrew np.
    > takiemu PWN?

    No tak.

    > No wlasnie nie rozumiem dlaczego nie uważasz tego za zaburzenie,

    Dlatego, że to jest zaburzeniem. Jak komuś nie rowinęla sie konczyna,
    oko czy inny narząd to jest to zburzenie rozwoju.

    > a jak
    > jest jakaś osoba, która jest np. bi to najwyrażniej jest to zaburzenie.

    Zaraz się zaczenie;) W mojej ocenie tak. Z tym że ja nie mam pierdolca
    na punkcje stygmatyzacji i nie każde zaburzenie nie jest dla mnie
    dsykryminujące ani stygmatyzujące. Ot - ktoś ma jedną nogę którtszą - no
    zaburzenie rozwoju - no i co z tego - przecież w niczym go nie
    stygmatyzuję - to prostu nazywam zjawisko zgodnie ze stanem faktyczny.
    PS - jak to zupełnie normalne i niczym nie różni się od ogółu ludzi to
    nie oddaję kartę do parkowania na miejscach dla niepełnosprawnych:P

    Ale bym tego nie porównywał. Orientacja dotyczy raczej nauk
    psychologicznych - a więc mało ścisłych. Płeć to nauka biologiczna - ne
    róbmy tam kurwy z logiki, bo zaraz się okaże że oprócz ptaków mamy
    kolejną gromadę pingwinów i kur, bo co to za ptak co nie lata.

    > Ocena Czarnka i innych nie zmienia faktu, ze na ich partie suweren
    > glosowal i skutkiem tego glosowania sa promowane tematy grantow przez
    > np. wymienionych.

    Ale to nie dlatego że ludzi wkurwiały granty przyznawane przez czarnka a
    po prostu pis przegrał wybory. BTW - zapewne wiele się nie zmieniło - te
    granty co zostały przyznane zostały, kontrowersje dotyczyły głównie
    programu willa plus. Poza tym w Polsce najbardziel liczą sie granty
    unijne, więc nie tak prosto:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 319. Data: 2024-04-14 10:18:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.04.2024 o 15:53, Shrek pisze:

    > Zabawne - jako dowód na nieistnienie rasy podajesz artykuł gdzie jest
    > napisane jak nauka opisuje rady;) Ochłoń trochę.

    No to się wyjaśniło.
    Masz problem z rozumieniem tekstu pisanego.
    To wiele tłumaczy.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 320. Data: 2024-04-14 10:22:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 10:18, Kviat pisze:

    > No to się wyjaśniło.
    > Masz problem z rozumieniem tekstu pisanego.
    > To wiele tłumaczy.

    Nie wiem co powiedzieć. Z negowaniem źródeł już się spotykałem z twojej
    strony. Z tym że znalazłeś na kanale coś o ukrainie, co automatycznie
    kasuje statystykę i matematykę, bo jest oncuka również. Z tym że sam
    podajesz źródło w którym są omówione różne definicję rasy ludzkiej jako
    dowód jej nieistnie to jednak nowy poziom;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!