  • 251. Data: 2024-04-09 12:36:44
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Apr 2024 20:08:14 +0200, nadir napisał(a):

    > To jest dokładnie taka sama "nauka" jak w ta biblii.

    "Błazenki (Amphiprion) są hermafrodytami sekwencyjnymi: najpierw rozwijają
    się samce, a później największe i najsilniejsze z nich, stają się
    samicami."

    Powyższe to też jest "nauka" na modłę biblijną?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 252. Data: 2024-04-09 13:39:43
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-09 o 09:38, Kviat pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=-AS6rQtiEh8
    > Ten gość jest dla mnie wzorem cierpliwości.

    Gada/wyjaśnia coś o wirusach? Po co naturze wirusy?

  • 253. Data: 2024-04-09 15:24:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.04.2024 o 12:36, Olin pisze:

    > "Błazenki (Amphiprion) są hermafrodytami sekwencyjnymi: najpierw rozwijają
    > się samce, a później największe i najsilniejsze z nich, stają się
    > samicami."

    Wiem o tych rybkach od dawien dawna, przyroda zna też inne organizmy
    bezpłciowe i/lub zmieniające płeć, tylko nie o tym tu mowa.

    > Powyższe to też jest "nauka" na modłę biblijną?

    Pytanie jest czy *nauka* zna inne płci u *człowieka* niż te wynikające z
    różnicy w chromosomach X i Y? To, że komuś się wydaje, że ma jakąś
    wyimaginowaną płeć jest tak samo naukowe jak zamiana wody w wino.

  • 254. Data: 2024-04-09 15:45:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.04.2024 o 11:42, Kviat pisze:

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Podaj *naukowe* postawy podziału płci na inne niż męska i żeńska, możesz
    się ograniczyć do ludzi czy innych ssaków.
    A jak nie masz nic w temacie do dodania poza gównianymi wklejkami z
    wikipedii czy YT, to możesz wypierdalać ze swoim zdrowiem w podskokach.
    Na chwilę obecną, to są takie same metafory jak w biblii, a tytuły
    naukowe z gender studies warte tyle samo co te z collegium tumanum. No
    ale jak widać niektórych rajcują.

  • 255. Data: 2024-04-09 15:54:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Apr 2024 15:24:36 +0200, nadir napisał(a):

    > Pytanie jest czy *nauka* zna inne płci u *człowieka* niż te wynikające z
    > różnicy w chromosomach X i Y?

    Pytanie, co uważasz za naukę.
    Mnie ten problem jakoś nigdy nie rozpalał, więc nie jestem przygotowany.
    Szybki gugiel wypluwa coś takiego:
    https://www.dw.com/pl/dwie-p%C5%82cie-oto-co-m%C3%B3
    wi-na-ten-temat-nauka/a-57068103

    Nie mam pojęcia, czy powyższe przekona wszystkich członków Konfederosji i
    ich sympatyków.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 256. Data: 2024-04-09 17:06:38
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-09 o 15:54, Olin pisze:

    > Pytanie, co uważasz za naukę.
    > Mnie ten problem jakoś nigdy nie rozpalał, więc nie jestem przygotowany.
> [...]

    Gdyby dać lewakom wolna rękę i mocniej ich poklepać po pleckach wtedy i
    pedofilię uznają za orientację seksualną. Dedykowane rozważania o tym
    temacie do wyszperania na oksfordach.

    > Nie mam pojęcia, czy powyższe przekona wszystkich członków Konfederosji i
    > ich sympatyków.

    Dwie płcie + reszta z zaburzeniami/odchyleniami/wadami.
    Przy czym zaburzeń umysłowych jest więcej niż zaburzeń
    fizycznych, przynajmniej jeśli gadamy o płci.

    https://img.obrazkowo.pl/images/cd602fc5895b4dc62ea9
    9df67c4538f7.jpg

  • 257. Data: 2024-04-09 17:14:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To zależy co się rozumie przez to "całą dobę"

    Normalnie - całą dobę.

    > przecież taki Szumowski
    > też jest zakonnikiem (bo zakony sa różne)

    Ale tu nie dyskutujemy w jakim zakonie a czy całą0 dobę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 258. Data: 2024-04-09 17:17:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.04.2024 o 15:54, Olin pisze:

> [...]
    wi-na-ten-temat-nauka/a-57068103

    > Nie mam pojęcia, czy powyższe przekona wszystkich członków Konfederosji i

    To jest to samo pierdolenie, które powiela kfiatek i nie ma nic
    wspólnego z nauką.
    Jedną z podstawowych czynności życiowych organizmów jest rozmnażanie
    się. A to w większości przypadków(jest kilka odstępstw czy chorób), w
    królestwie zwierząt, możliwe jest tylko przez rozmnażanie płciowe. Żadna
    z wyimaginowanych płci, choćby skały srały, nie rozmnoży się, jeżeli nie
    jest płci męskiej lub żeńskiej. I żadne inne płci też z tego nie
    wynikną. A że ktoś chce nazywać się ONO lub uważa się za jednorożca, to
    są właśnie metafory na podobieństwo tych z biblii.

  • 259. Data: 2024-04-09 17:30:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    wi-na-ten-temat-nauka/a-57068103

    > Nie mam pojęcia, czy powyższe przekona wszystkich członków Konfederosji i

    Akurat z tego raczej wynik że płcie są dwie, tylko czasem występują
    zaburzenia ich rozwoju. Przez analogię - ktoś twierdzi, że u człowieka
    występują dwie ręce - lewa i prawa, a ty twierdzisz że wariantów rąk
    jest bardzo wiele, bo ktoś może mieć dwie lewe, komuś mogła piła w
    tartaku urąbać, a są nawet znane przypadki że komuś wyrosła trzecia,
    więc stwierdzenie że "u ludzi występują dwie kończyny górne - lewa i
    prawa" jest z gruntu fałszywe.

    Ale dobra - pobawie sie w dzejefa - kiedyś nauka wyróżniała dwie płcie,
    teraz się z tym nie zgadza - kiedy się myliła - wtedy czy teraz?:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 260. Data: 2024-04-09 17:39:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2024 o 12:23, Olin pisze:

    > Mnie akurat homeopatii nie proponowała - o tym dowiedziałem się później -
    > ale stawiała diagnozy bez badań, jak się potem okazało kompletnie
    > niedorzeczne, więc się trochę zraziłem i zmieniłem lekarkę.

    W sumie też mialem taką co stwierdziła u młodego alergię na laktozę. Nie
    do końca w to wierzyłem, ale skoro lekarz mówi to kłóci się nie będę.
    Potem byłem z młodym u jakiegoś innego, i mówię o tej laktozie w
    wywiadzie. Ten się pyta skąd wiem to mówię, że u takiej (niestety nie
    pamiętam nazwiska koło tesco na kabatach) a lekarz mówi, że "ona się
    myli" i niech normalnie je nabiał - na początku będą lekki problemy bo
    jakby pan nie jadł nabiału i wypił litr mleka to też by pan do klozetu
    biegł. Żona mówi, że przecież ma stwierdzoną alergię, ja się pytam na
    jakiej podstawie on twierdzi że nie ma alergii a ten mówi że tamta
    zawsze stwierdza alergię na nabiał. No i młody przez ponad rok jakieś
    mleko na receptę żarł...

    Mam w sumie prosty filtr - należy trzymać się z dala od lekarzy (a
    zwłaszcza lekarek) polecanych na forach dla pojebanych matek;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!