  • 161. Data: 2024-04-07 22:03:50
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-07 o 21:38, Shrek pisze:
    > To trzeba im powiedzieć że nic się nie dzieje a nie przepisywać "wyciąg
    > z fita 400c. Taka rola lekarza.

    Znaczy chcesz aby powiedział: musi boleć, ale zaraz przejdzie.

    Tyle że nauka wymyśliła coś skuteczniejszego. Znaczy troszku oszukać.

    OT.
    https://pbs.twimg.com/media/ERoQKl7UUAMXz4F?format=j
    pg&name=small

    I robią luda w chu i już jest ok:)

  • 162. Data: 2024-04-07 22:10:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 22:00, Monika Głowacka pisze:

> [...]
    > państwa? Czy obowiązuje ich inny kodeks karny, wykroczeń i inne ustawy
    > jeśli działa na terenie Polski?
    >
    > Co to w ogóle jest, że jest Watykan, co to ma swoje "przedstawicielstwa"
    > w wielu krajach i osoby, które tam służą podlegają pod papieża w kwestii
    > wygłaszania opinii. W Państwie tym czy innym aborcja jest dozwolona, a
    > przedstawiciele Watykanu w tym państwie mówią inaczej, ale nie mają
    > władzy, aby tego formalnie zabronić. Najwyżej ksiądz jak się dowie, że
    > Ygrekowska dokonała aborcji to jej nie pochowa na kościelnym cmentarzu.

    Po aborcji umarła? Kto donosi księdzu na co umarla? Ma pochować zmarłego
    bo taki jest jego psi obowiązek.

    --
    animka

  • 163. Data: 2024-04-07 22:11:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 21:55, Kviat pisze:
    > No oczywiście... bo nie ma różnicy między "cierpieniem" bo się koleś
    > spocił na siłowni, a cierpieniem z powodu np. raka.

    Zdecydowanie jest, tylko nie za bardzo pojmuję, o co Ci tu chodzi. Że
    księża zarażają nowotworem?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 164. Data: 2024-04-07 22:13:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 22:03, alojzy nieborak pisze:

    > Znaczy chcesz aby powiedział: musi boleć, ale zaraz przejdzie.

    Na ból to raczej pedicetamol na zmianę z nurofenem a nie wodę to znaczy
    homeopatię. Ale ja truskawki cukrem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 165. Data: 2024-04-07 22:19:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 22:02, Shrek pisze:

    > Niezły argument - przekonasz się po śmierci, że cię oszukiwali i nic tam
    > nie ma:P Coś jak kup pan tramwaj linii 18. Ale jak to tramwaj? Kupisz to
    > się przekonasz, no okazja - jedyne 300 tysięcy:P

    Niejeden twardo niewierzący po pewnym czasie zaczął chodzić do kościoła,
    a nawet zajebany komunista został pochowany na cmentarzu katolickim.
    Widocznie zaczęli wierzyć, albo po prostu rodzina go pochowała i ksędza
    to nie intersowało czy on wierzy czy nie wierzy. A jak to będzie po
    śmierci to wielka niewiadoma.

    --
    animka

  • 166. Data: 2024-04-07 22:22:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zdecydowanie jest, tylko nie za bardzo pojmuję, o co Ci tu chodzi. Że
    > księża zarażają nowotworem?

    Nie, ale niejeden ancymon jest przeciw stosowaniu opiatów w uśmierzaniu
    bólu, bo "buk tak chciał" a opiaty szkodzą.

    Swoją drogą jak to jest - bog jest wszechmogący, zwraca uwagę czy franek
    się nie masturbuje i w przerwie między jednym a drugim aktem stworzenia
    stwierdza - a michałkowi damy raka, ukraincom wojnę, żydów wygnamy z
    każdego kraju bo w końcu są narodem wybranym, więc trzeba im dojebać
    konkretnie żeby wiedzieli że o nich dbam szczególnie to jeszcze im
    hitera dorzucimy, a palestyńczykom damy żydów którzy przeżyli hitlera i
    stwierdzili że może nie był taki głupi jak się wydawało? A własnego syna
    zamorduję w dośc bolesny sposób urządzając małą intrygę z judaszem i
    jeszczę zwalę na piata. Jakiś taki niefajny ten bóg, prawdę mówiąc to
    lepiej wierzyć że takiego psychopaty na samej górze nie ma i takie
    rzeczy dzieją się po prostu same:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 167. Data: 2024-04-07 22:24:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 22:19, Animka pisze:

    > Niejeden twardo niewierzący po pewnym czasie zaczął chodzić do kościoła,

    Tak wiem, większość ponoć po wizycie w szpitalu. I nie przyjdzie mu do
    głowy, że o ile to że tam się znalazł to zasługa boska, a że wyszedł to
    już jednak lekarzy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 168. Data: 2024-04-07 22:28:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 22:22, Shrek pisze:

> [...]
    > jeszczę zwalę na piata. Jakiś taki niefajny ten bóg, prawdę mówiąc to
    > lepiej wierzyć że takiego psychopaty na samej górze nie ma i takie

    Pewnie księża też są niewierzący jak robią balangi z udziałem
    prostytutek wszelkiego rodzaju.

    --
    animka

  • 169. Data: 2024-04-07 22:37:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 22:24, Shrek pisze:

    > Tak wiem, większość ponoć po wizycie w szpitalu. I nie przyjdzie mu do
    > głowy, że o ile to że tam się znalazł to zasługa boska, a że wyszedł to
    > już jednak lekarzy:P

    Tak myślę, że największe fora u Boga mają w ogóle złodzieje i bogacze, a
    biedniejsi i dobrzy ludzie są ignorowani przez Boga. Szybko umierają
    ludzie dobrzy, a źli jakoś żyją dalej w luksusie.
    W telewizji wręcz uwielbiana jest była sutenerka, w sądzie była
    prostytutka itd.

    --
    animka

  • 170. Data: 2024-04-07 22:41:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Dla ateisty.
    >
    > A w działanie placebo wierzysz (o przepraszam, uznajesz). ;)

    A co to ma wspólnego z wiarą?
    Gdzie podobieństwo?

    Pozdrawiam
    Piotr