  • 151. Data: 2024-04-07 21:14:08
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Młodzi rodzice nie mają dystansu, każdy kaszelek bez lekarstwa trwogą
    > napawa.
    > W większości przypadków wystarczy trochę czasu. A jak dostaną homeopatię
    > to czują się zaopiekowani, są spokojni.

    A jak to krztusiec, który teraz panuje?

    --
    animka

  • 152. Data: 2024-04-07 21:22:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 20:42, alojzy nieborak pisze:

    > :)
    >
    > Przeca leki z jedną substancją czynna występują pod różnymi nazwami.
    >

    > Poza tym:
    > Ustawa nakazuje farmaceutom udzielać w aptece informacji o tańszym
    > odpowiedniku produktu leczniczego zapisanego na recepcie.

    Jak kupiłam dziecku polski zamiennik Avlosulfon to była tragedia.
    Lekarka musiała potem wypisać receptę "Na ratunek" i oryginalne proszki
    sprowadzałam ze Stanów (w tej chwili zapomniałam nazwę). Muszę dodać, że
    różnica to Niebo a Ziemia. Od razu była poprawa.

    --
    animka

  • 153. Data: 2024-04-07 21:26:10
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale chyba nie w zakresie zapobiegania ciąży - o czym  tu próbujemy
    > dyskutować.

    No pewnie... bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
    I tak właśnie religiańci godzą sobie we łbach te swoje absurdy.

    > Egzorcyzm, to zwalczanie niewidzialną bronią niewidzialnego
    > zagrożenia.

    Napisał specjalista od cyberbezpieczeństwa (i wojskowości).
    Ręce opadają.

    Od kiedy salceson jest niewidzialny?
    Przywiązywanie do krzeseł, do łóżek i torturowanie tzw "opętanych" też
    jest niewidzialne?

    > Skuteczne, dokąd biorący w tym udział w to wierzą.

    Czyli nieskuteczne.
    Tak samo skuteczne, jak twoje eksplojdy i sumy kontrolne.
    To, że w nie wierzysz nijak nie oznacza, że są skuteczne.

    Powrotu do zdrowia.
    Piotr

  • 154. Data: 2024-04-07 21:27:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już tu padło jak to trzeba rozumieć. Wiem, że specjalnie o tym nie
    > wspominasz.

    Pytałem też które fragemnty bibli należy brać na poważanie a nie "to
    tylko taka metafora":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 155. Data: 2024-04-07 21:35:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 21:27, Shrek pisze:

    > Pytałem też które fragemnty bibli należy brać na poważanie a nie "to
    > tylko taka metafora":P

    Umrzemy to się przekonamy.
    Koniec świata to się chyba już zbliża.

    --
    animka

  • 156. Data: 2024-04-07 21:38:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Młodzi rodzice nie mają dystansu, każdy kaszelek bez lekarstwa trwogą
    > napawa.
    To trzeba im powiedzieć że nic się nie dzieje a nie przepisywać "wyciąg
    z fita 400c. Taka rola lekarza.

    > W większości przypadków wystarczy trochę czasu. A jak dostaną homeopatię
    > to czują się zaopiekowani, są spokojni.

    Brzmi trochę jak... religia;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 157. Data: 2024-04-07 21:49:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pozwala i wysyłają. Co ma wiara do badań prenatalnych,

    To że prowadzą do grzechu:P

    > To samo może powiedzieć każdy wierzący. Nie widzę różnicy w podejściu do
    > wiary świeckiego od wątkowej zakonnicy.

    Różnica jest taka, że większość katolików nie bierze na serio nauk
    koscioła i zdania hierarchów czy odklejonego papieża. Funkcyjni kościoła
    takiego komfortu nie mają.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 158. Data: 2024-04-07 21:55:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wiesz, dokąd tego cierpienia sami nie zadają, to pogląd dobry, jak każdy
    > inny. Nie tylko Kościół tak uważa. W wojsku jest takie powiedzenie, że
    > "Im więcej potu wylejesz na poligonie, tym mniej krwi na polu walki" -
    > przykładowo.
    > Twórca stylu KYOKUSHINKAY O YAMA przykładowo też tak uważał
    > i oparł styl na tym, że masz przyjąć cios (cierpiąc) po czym dopiero
    > uderzać.

    No oczywiście... bo nie ma różnicy między "cierpieniem" bo się koleś
    spocił na siłowni, a cierpieniem z powodu np. raka.

    > Mnisi Buddyjscy, to już w ogóle mają odlotowe pomysły z tym
    > związane.

    Zajebiście.
    No i?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 159. Data: 2024-04-07 22:00:30
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    > Moim zdaniem to po prostu ciekawostka i tyle. W końcu lekarka faktu
    > pozostawania zakonnicą nie ukrywa. Pacjentka może nie chcieć skorzystać
    > z jej pomocy i iść do innego lekarza / lekarki. W wypadku orzecznika ZUS
    > miałoby to tylko o tyle znaczenie, gdyby zaczęła na wynik swoich decyzji
    > przekładać jakieś religijne uwarunkowania. Co za różnica, kim jest poza
    > pracą.

    Zaraz zaraz. A zakonnik/zakonnica to kto? Czy to obywatel/ka innego
    państwa? Czy obowiązuje ich inny kodeks karny, wykroczeń i inne ustawy
    jeśli działa na terenie Polski?

    Co to w ogóle jest, że jest Watykan, co to ma swoje "przedstawicielstwa"
    w wielu krajach i osoby, które tam służą podlegają pod papieża w kwestii
    wygłaszania opinii. W Państwie tym czy innym aborcja jest dozwolona, a
    przedstawiciele Watykanu w tym państwie mówią inaczej, ale nie mają
    władzy, aby tego formalnie zabronić. Najwyżej ksiądz jak się dowie, że
    Ygrekowska dokonała aborcji to jej nie pochowa na kościelnym cmentarzu.

  • 160. Data: 2024-04-07 22:02:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 21:35, Animka pisze:

    > Umrzemy to się przekonamy.

    Niezły argument - przekonasz się po śmierci, że cię oszukiwali i nic tam
    nie ma:P Coś jak kup pan tramwaj linii 18. Ale jak to tramwaj? Kupisz to
    się przekonasz, no okazja - jedyne 300 tysięcy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!