  • 11. Data: 2007-02-28 09:05:29
    Temat: Re: Zakazane filmy
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ale jednak ziarenko prawdy jest, bo publiczna nie bedzie puszczac
    > wlasnie z takich powodów? Pamietam taki film z Rutger Hauerem w
    > którym wydarzenia działy sie po drugiej wojnie swiatowej, która to
    > Nimcy wygrali. Tego pewnie tez nie mogliby puscic? ROTFL...

    Ani Indiany Jonesa, ani Gwiezdnych Wojen, czy programów o dinozaurach.

    Krzysztof Ferenc
    g...@w...pl UIN: 6750153

  • 12. Data: 2007-02-28 13:50:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > MegaROTFL
    >
    > Twoi znajomi trzeźwi? ;)

    na spotkaniu? Are you kidding?
    Tak czytam troche w necie o 4 pancernych i jednak cos chyba na rzeczy było,
    znaczy cos sobie prezes TV ubzurał. Zobaczymy co bedzie za nowego
    prezesa...

    > ROTFL
    >
    > To może od razu zdelegalizować Pszczółkę Maję - w końcu tam jest
    > "zakłamywanie" biologii ;)

    dobrze w stanach prison breaka nie zakazali. Ale w sumie na jakiej
    podstawie - przeciez to wszystko prawda... :)

    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski

  • 13. Data: 2007-02-28 18:31:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 28 lutego 2007 10:05
    (autor Goomich
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <X...@1...0.0.1>):

    > You have one message from: Budzik
    > <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ani Indiany Jonesa, ani Gwiezdnych Wojen, czy programów o dinozaurach.

    A oni też są stare komuchy i esbecy? :D Bo teraz jest moda na palenie na
    stosie wszystkiego, co przypomina kaczkom młode lata...
    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 14. Data: 2007-03-01 11:10:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 Feb 2007 19:31:16 +0100,
    Tristan <n...@s...pl> screamed:

    > A oni też są stare komuchy i esbecy? :D Bo teraz jest moda na palenie na
    > stosie wszystkiego, co przypomina kaczkom młode lata...

    Nie, ale np. Vader jest czarny (a wiesz kto jest w koalicji;)...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 12:10:28 user up 11267 days, 0:05, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Multitasking: Screwing up several things at once...

  • 15. Data: 2007-03-01 11:51:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:28022007.16F432DC@budzik61.poznan.pl...

    > Prawda to, czy tez wszyscy ulegli tzw. urban legend?

    kolejny na liscie zakazanych to "o dwoch takich co ukradli ksiezyc" tego
    tez juz sie w publicznej nie zobaczy