  • 11. Data: 2006-06-24 21:00:46
    Temat: Re: Zakaz konkurencji i klauzula konkurencyjności - znowu
    Od: stern <s...@0...pl>

    Sweeden napisał(a):

    > tak
    >
    > Do tego musisz jeszcze obronic swoje stanowisko na wypadek sporu.
    >
    > A najlepiej robi sie to rozdmuchujac w sieci. Ale "po". ;-)

    swiadomie wprowadzasz ludzi w błąd czy po prostu nie wiesz?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 12. Data: 2006-06-24 21:04:50
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    stern wrote:

    > swiadomie wprowadzasz ludzi w błąd czy po prostu nie wiesz?

    Sokolowski vs Poland

    Mowi cos?

  • 13. Data: 2006-06-24 21:18:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Sweeden* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Ja bym zaczela argumentacje od Deklaracji ONZ (obowiazujacy przepis PRAWA
    > w Polsce), ktora zakazuje poddanstwa. I drobna skarga do odpowiedniej
    > instytucji ONZ, do wiadomosci MSZ i BYLEGO pracodawcy, i szybciutko
    > opublikowac w sieci.

    Można jeszcze napisać do Stolicy Apostolskiej, Padyszacha Iskanderabaszy
    oraz Jimiego Cartera. Tylko po co?

    > Ciekawe komu pierwsze pekna nerwy?

    No ja się dobrze bawię ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 14. Data: 2006-06-24 21:25:05
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    Olgierd wrote:

    > Osoba przedstawiająca się jako *Sweeden* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Można jeszcze napisać do Stolicy Apostolskiej, Padyszacha Iskanderabaszy
    > oraz Jimiego Cartera. Tylko po co?

    Stolica Apostolska NIE jest wykladnia PRAWA w Polsce. Deklaracja ONZ jest.

    Widzisz roznice?

    > No ja się dobrze bawię ;-)

    Watpie, zeby MSZ i BYLY pracodawca mial zabawe przy PUBLICZNYM
    walkowaniu wykladni miedzynarodowych i FUNDAMENTALNYCH praw.

  • 15. Data: 2006-06-24 21:46:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Sweeden* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Stolica Apostolska NIE jest wykladnia PRAWA w Polsce. Deklaracja ONZ jest.
    > Widzisz roznice?

    Ja różnicę widzę (także w tym, że deklaracja NZ nie jest ani
    "wykładnią" ani nawet źródłem prawa), ale czy Ty widzisz różnicę
    pomiędzy zakazem konkurencji a zakazem poddaństwa??

  • 16. Data: 2006-06-24 21:54:08
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    Olgierd wrote:

> [...]
    > "wykładnią" ani nawet źródłem prawa), ale czy Ty widzisz różnicę
    > pomiędzy zakazem konkurencji a zakazem poddaństwa??

    Deklaracja ONZ nie jest zrodlem prawa w Polsce?

    Konwencja (identyczna) pewnie tez nie?

    Interesujace.

    Czy opublikowales juz gdzies swoje teorie?

    "Konczyles" Szczytno z Gardockim? :-P

  • 17. Data: 2006-06-25 06:54:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Sweeden* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > "Konczyles" Szczytno z Gardockim? :-P

    Jasne, znów zmieniłeś ciuszki, psychotrollu :(

  • 18. Data: 2006-06-25 18:34:15
    Od: stern <s...@0...pl>

    Sweeden napisał(a):

    > Sokolowski vs Poland
    >
    > Mowi cos?

    nie, możesz mnie oświecić.

    podzielając zdanie Olgierda, dobrze bym się bawił, gdyby nie to, że
    pakujesz w klopoty czlowiek, ktory prosi o radę.
    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 19. Data: 2006-06-25 18:34:55
    Od: stern <s...@0...pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Osoba przedstawiająca się jako *Sweeden* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Jasne, znów zmieniłeś ciuszki, psychotrollu :(

    no i wszystko jasne,
    ale się długo ukrywał :D

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 20. Data: 2006-06-25 21:36:09
    Od: boz <h...@i...pl>

    http://worldlii.org/eu/cases/ECHR/2005/196.html

    > podzielając zdanie Olgierda, dobrze bym się bawił, gdyby nie to, że
    > pakujesz w klopoty czlowiek, ktory prosi o radę.

    Moim zdaniem, pracodawca zachowujacy sie jak sredniowieczny feudal nie
    zasluguje na moje uslugi. I bedzie gnoil kazdego, jak dlugo mu na to
    ludzie pozwola.