  • 1. Data: 2005-11-14 10:23:10
    Temat: Zakaz konkurencji - gdzie po porade?
    Od: "Matijaz" <m...@k...org>

    Witam,
    U jakiego specjalisty z zakresu prawa szukac porady w sprawie zakazu
    konkurencji? Ile taka porada moze kosztowac? Czy zobowiązanie jednej firmy
    wobec drugiej do nie swiadczenia uslug na rzecz jej klientow pod rygorem
    kary finansowej to tez jest zakaz konkurencji czy reguluja to jakies inne
    przepisy?
    Pozdrawiam
    Matijaz

  • 2. Data: 2005-11-14 14:10:47
    Temat: Re: Zakaz konkurencji - gdzie po porade?
    Od: irekk <i...@w...pl>

    Matijaz napisał(a):
> [...]
    > kary finansowej to tez jest zakaz konkurencji czy reguluja to jakies inne
    Zgłoś się do najbliższej Delegatury UOKik.Adres powinieneś znaleźć na
    stronie RPO
    Rzecznika Praw OBywatelskich.
    Irek

  • 3. Data: 2005-11-14 19:28:12
    Od: "Matijaz" <m...@k...org>

    "irekk" <i...@w...pl> wrote in message news:43789AE7.9030002@wp.pl...
    > Zgłoś się do najbliższej Delegatury UOKik.Adres powinieneś znaleźć na
    > stronie RPO
    > Rzecznika Praw OBywatelskich.
    > Irek
    No tak, tylko z tego co wyczytalem to chodzi tu o umowe sformulowana na
    podst.
    art. 353 k.c. - bez przyznania odszkodowania zleceniobiorcy. Nie wiem czy
    UOKiK
    jest dobrym miejscem do zwrocenia sie o wykladnie w tej sprawie, ale
    sprobuje.
    Ewentualnie gdzie mozna jeszcze szukac porady? W kancelarii prawniczej, u
    radcy
    prawnego? Zupelnie sie nie orientuje w tych sprawach..
    Pozdrawiam
    Matijaz