  • 21. Data: 2021-09-24 10:20:11
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 23 Sep 2021 18:59:51 GMT, Budzik napisał(a):

    > Rozumiem ze to ironia?

    Kto czyta posty na grupę, nie ma wątpliwości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 22. Data: 2021-09-24 11:36:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Złożyłem kiedyś pisemne powiadomienie o podejrzeniu popełnienia czynu niedozwolonego
    przez ochronę.
    Już po półtora roku spytałem, na jakim etapie jest postępowanie i moje wnioski
    dowodowe, jak zabezpieczenie nagrań i zeznania
    świadków.
    Komendant stołeczny mi odmówił uzasadniając, iż mojego zapytania nie należy
    rozpoznać, gdyż... nie podałem numeru sprawy pod jaką
    polucja ją prowadzi.
    Proste?
    Proste.
    Zapomniałem go zapytać, jakie ma meble.

  • 23. Data: 2021-09-24 15:55:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.09.2021 o 11:36, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Komendant stołeczny mi odmówił uzasadniając, iż mojego zapytania nie
    > należy rozpoznać, gdyż... nie podałem numeru sprawy pod jaką polucja ją

    Nie wpadłeś na pomysł zawiadomienia Prokuratury o niedopełnieniu
    obowiązków? Obowiazkiem było albo wydanie postanowienia o wszczęciu,
    albo o odmowie wszczęcia, na któe przysługuje Ci zażalenie. Z tym, że
    upewnijmy się, ze zawiadomienie spełniało formalne wymogi, czyli było
    podpisane, albo ustnie do protokołu.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2021-09-24 17:22:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żebym bał się sikać na nomen omen komendzie?
    A tam w podkarpackiem to dużo u Was pieniaczy?

    -----

  • 25. Data: 2021-09-24 19:41:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.09.2021 o 20:59, Budzik pisze:

    > Ale sa geniusze którzy nadal tej jakze oczywistej wiedzy nie przyswoili

    Baa. Kiedyś jakoś geniusz wpadł na pomysł (zapewne będąc pod wplywem
    pojebanego ustawodawcy), żeby na geoportalu wszystko co podlega pod
    ustawę o inf. niejawnej zaznaczyć na czarno;) Potem można było już
    obejrzec w google street a po wpisaniu adresu znaleźć przetarg na
    dostawę strajtaśmy z nazwą superdupertajnejinstytucji. Czasem myślę, że
    stirlitz byłby dla nas cennym nabytkiem. W razie wpadki powiedziałby że
    przyniósł pomarańcze i kulsony by umorzyły:P

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2021-09-24 19:50:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, taki powód nigdy nie pojawił się jako powód.
    > Jakies inne pomysły?

    Przecież uczeniu w akademii policyjnej twierdzą, że musi być powód a nie
    prawdziwy powód, więc co za różnica?

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-09-24 22:16:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.09.2021 o 19:41, Shrek pisze:

> [...]
    > stirlitz byłby dla nas cennym nabytkiem. W razie wpadki powiedziałby że
    > przyniósł pomarańcze i kulsony by umorzyły:P

    Na ortofotomapie Warszawy też zaczęli od czarnych plam. Potem podkładali
    fałszywą treść. Potem już tylko lekkie rozmazanie. Tak czy owak, jeśli
    chcieli zwrócić uwagę, to się udało.

    O, na przykład weźmy ulicę Kielecką:
    http://mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1/mapa?service=map
    a_historyczna&L=PL&X=7500371.141797006&Y=5785753.948
    280544&S=14&O=d_ortofoto_2001&T=382038cc2faff000xD6

    2001 - normalnie.

    http://mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1/mapa?service=map
    a_historyczna&L=PL&X=7500371.141797006&Y=5785753.948
    280544&S=14&O=d_ortofoto_2005&T=382038cc2faff000xD6

    2005 - fałszywy blok.

    Potem już normalnie. Ale skoro wiemy, że trzeba tam szukać, to chodźmy.

    https://goo.gl/maps/JyVGCVDKHaG4i4W3A

    O, przed jednym domem jest zakaz postoju. Zatem Kielecka 32.

    Klik, klik, http://www.abw.gov.pl/download/8/2651/zarz100z2018.p
    df

    Hehe.

    MJ

  • 28. Data: 2021-09-25 01:10:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-24 o 19:50, Shrek pisze:

    > Przecież uczeniu w akademii policyjnej twierdzą, że musi być powód a nie
    > prawdziwy powód, więc co za różnica?

    Do policji ostatnio jak czytam dostają się bandziory i sadyści. I tacy
    właśnie są przyjmowani.
    https://www.onet.pl/informacje/onetwroclaw/wroclaw-k
    ulisy-zatrzymania-niemieckich-studentow-zabawimy-sie
    -z-nimi/n0xph73,79cfc278

    --
    animka

  • 29. Data: 2021-09-25 09:05:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.09.2021 o 22:16, Michał Jankowski pisze:

    > O, przed jednym domem jest zakaz postoju. Zatem Kielecka 32.
    >
    > Klik, klik, http://www.abw.gov.pl/download/8/2651/zarz100z2018.p
    df

    > Hehe.

    Jest tego więcej. I dzięki pomysłowi utajnienia tych obiektów na mapach
    wiele z nich wypłynęło.

    PS - ten fałszywy blok wstawili nie w tym miejscu:P

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2021-09-25 11:56:58
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.09.2021 o 09:05, Shrek pisze:

    > Jest tego więcej. I dzięki pomysłowi utajnienia tych obiektów na mapach
    > wiele z nich wypłynęło.

    O, znacznie więcej.

    > PS - ten fałszywy blok wstawili nie w tym miejscu:P

    W jakim sensie "nie w tym"?

    MJ