  • 31. Data: 2007-12-24 02:15:26
    Temat: Re: Zakaz fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Verizon Newsgroups pisze:

    > Zawsze mnie interesowala kretynska logika, ze do podlozenia bomby,
    > musza byc wczesniej wykonane zdjecia..
    > Potem zmienilo sie to w mniemanie, ze fotografowanie sluzy do podlozenia
    > bomby.

    Bo w ogóle supermarketowi ochroniarze i ich szefowie to w większości
    przypadków idioci chorzy na władzę - żałośni pogrobowcy ubecji. ALBO
    zwyczajnie mają coś do ukrycia - może np. handlują narkotykami albo ich
    obiekty grożą zawaleniem.

    Oczywiście nie wszyscy - są i porządniejsze firmy, ale tych gorszych
    jest zdaje się większość (cóż - szmatławe firmy będą tańsze od tych
    porządnych, a każda tandeta jest liczniejsza).

    ATSD to sprawców paru zamachów bombowych (zdaje się tych londyńskich)
    namierzono dzięki pstrykającym co popadnie fotoamatorom czy innym turystom.

    PS: matoł szefujący ochronie Reala w CH Janki (aczkolwiek to inna firma,
    jak się okazuje, niż ochrona całego CH Janki) uważa, że fotografowanie w
    nocy to "sprawa podejrzana" - cóż, jak jest się prymitywem, dla którego
    jedyne "prawdziwe" zdjęcia to gołe panienki w pełnym świetle albo "u
    cioci na imieninach" to nic dziwnego ;->

  • 32. Data: 2007-12-24 12:38:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 23 grudzień 2007 14:59
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fklpkd$el3$1@inews.gazeta.pl>):

    > To nie przypadek, to konsekwencje ustroju, w którym istnieje przymus
    > pochylania się nad wykluczonymi.

    Ależ jak się mogę pochylać ale nie nad żule w sile wieku, któren mnie okrada
    bezczelnie i wprost, a policja ma to w dupie. Na pierwsze zgłoszenie
    powiedzieli, że przekazują kryminalnym. Na drugie już nawet nie
    zareagowali.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 33. Data: 2007-12-24 12:39:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    wasz znak: <fklpkd$el3$1@inews.gazeta.pl>):

    > To nie przypadek, to konsekwencje ustroju, w którym istnieje przymus

    Ależ jak się mogę pochylać ale nie nad żulem w sile wieku, któren mnie
    okrada bezczelnie i wprost, a policja ma to w dupie. Na pierwsze zgłoszenie
    powiedzieli, że przekazują kryminalnym. Na drugie już nawet nie
    zareagowali.

    Dlatego wizje Svena, choć mocno pokolorowane, wcale nie wydają mi się takie
    nierealne.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 34. Data: 2007-12-26 02:31:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:m5i345-ps3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > PS: matoł szefujący ochronie Reala w CH Janki (aczkolwiek to inna firma,
    > jak się okazuje, niż ochrona całego CH Janki) uważa, że fotografowanie w
    > nocy to "sprawa podejrzana"

    I co z tego, ze podejrzana? Jest jakiś przepis zakazujący podejrzanego
    zachowania? :-)

  • 35. Data: 2007-12-26 03:27:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:m5i345-ps3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > I co z tego, ze podejrzana? Jest jakiś przepis zakazujący podejrzanego
    > zachowania? :-)

    Wyjaśniałem VN, skąd u ochroniarzy skojarzenie
    fotografowanie-podkładanie bomby - po prost to debile ;)

  • 36. Data: 2007-12-26 10:37:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:37v845-n9b.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Wyjaśniałem VN, skąd u ochroniarzy skojarzenie
    > fotografowanie-podkładanie bomby - po prost to debile ;)

    Moim zdaniem za dużo sie chłop nieodpowiednich dla jego wieku filmów
    naoglądał.

  • 37. Data: 2007-12-26 13:10:42
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Moim zdaniem za dużo sie chłop nieodpowiednich dla jego wieku filmów
    > naoglądał.

    Moim zdaniem, nie potrafiles przeczytac ze zrozumieniem,
    choc do tej pory wygladales na calkiem roztropnego.

    veri

  • 38. Data: 2007-12-26 13:50:45
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Przy okazji podepnę się do wątku i zarzucę kolejną ciekawostkę do
    ogródka z ochroniarzami:
    "Najgorzej wspominamy wizytę w Saturnie. Poza zabawnym w gruncie rzeczy
    wydarzeniem opisanym wcześniej (drżyj, Seagate, nadchodzi NCQ.),
    mieliśmy kilka przykrych sytuacji sprowokowanych przez ochronę sklepu.
    Po pierwsze, każdy, kto wchodzi do Saturna z torbą na notebook, jest
    pytany, czy w środku znajduje się laptop. To na wypadek, gdyby przyszło
    mu do głowy wejść z pustą, a wyjść z pełną. Nie jest dobrze, gdy klienta
    traktuje się jako potencjalnego złodzieja. Pierwszy minus dla Saturna.
    Chwilę później sytuacja stała się jeszcze bardziej napięta. Otóż ochrona
    marketu nie toleruje osób, które spacerują po sklepie z długopisem i
    notesem. Właśnie spisywałem, jakie cyfrówki można kupić w Saturnie, gdy
    podszedł do mnie ochroniarz z pytaniem: "dla kogo spisuje pan te ceny?".
    "Po pierwsze nie spisuję cen, a po drugie, co to za pytanie?" -
    wykrztusiłem zaskoczony. Ochroniarz odszedł, ale po kilkunastu minutach
    jego młodszy kolega kazał mi opuścić sklep. I tym razem pod pretekstem.
    nie wiadomo. może szpiegostwa gospodarczego? Oczywiście nie dałem się
    wyrzucić, a w notesie pojawił się kolejny minus za obsługę. Tym razem na
    tyle długi, na ile pozwoliły wymiary kartki."
    Cytat z PC World Komputer.
    Za niedługo może nie będzie można patrzeć na produkty, a już nie daj
    Boże coś zapamiętać.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 39. Data: 2007-12-26 13:56:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Verizon Newsgroups pisze:

    > Moim zdaniem, nie potrafiles przeczytac ze zrozumieniem,
    > choc do tej pory wygladales na calkiem roztropnego.

    Robertowi chodziło o ochroniarza, a nie o ciebie ;)

  • 40. Data: 2007-12-26 14:28:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Verizon Newsgroups" <z...@v...net> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem, nie potrafiles przeczytac ze zrozumieniem,
    > choc do tej pory wygladales na calkiem roztropnego.

    No to mnie oświeć i wskaż związek osoby robiącej fotkę w sklepie z
    niebezpieczeństwem zamachu terrorystycznego.