  • 11. Data: 2007-12-23 00:58:25
    Temat: Re: Zakaz fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Seven" <...@z...com> napisał w wiadomości
    >
    > I jak juz dopuszczą się tych heroicznych czynów, to prokurator ich
    > pozamyka za bezprawne pozbawienie wolności przechodnia, a jego uniewinni

    Uważaj bo.

  • 12. Data: 2007-12-23 08:15:28
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

> [...]
    > publicznych
    > i poprosilem go o usniecie mi sie z kadru gdyz go zaslanial. Ochroniarz
    > jednak
    > nie chcial mnie sluchac. Powiedzialem iz w takim razie moze sobie wzywac
    > policje bo ja nie mam zamiaru sobie pojsc. Ochroniarz na to ze mozemy isc
    > nim do pokoju w markecie i tam poczekac na policje. Odmowilem gdyz z
    > opowiadan
    > wiem co sie dzieje w takich pokojach. Pytanie moje jest takie: jak to jest
    > faktycznie z tym zakaze. Prosze o szczere i zgodne z prawem odpowiedzi.

    Tylko systematyczne organizowanie plenerow fotograficznych w takich
    miejscach,
    moze ozdrowic ta chora sytuacje.

    veri

  • 13. Data: 2007-12-23 08:49:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 23:39:00 +0100, nio6 napisał(a):

    > Źle mnie zrozumiales... niemniej jednak prosze o prawną odpowiedz na
    > opisana sytuacje

    Temat wraca na grupie przeciętnie co 14 dni. Kupa ludzi się wypowiedziała
    w poprzednich tematach. Zerknij tam, poznasz odpowiedź ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 14. Data: 2007-12-23 08:54:26
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 22:55:28 +0000, Seven napisał(a):

    > A co sie dzieje? Czy moga oni tam zrobic cos bezprawnego?

    Zawsze można zrobić coś bezprawnego.

    > Dalsze pytanie - jakie mozliwosci ma np. klient hipermarketu itp. aby
    > odmowic udania sie z ochroniarzami do tegoz pokoju? Czy ochroniarze maja
    > jakies PRAWO czy mozliwosci aby ZMUSIC klienta sklepu nie chcacego sie z
    > nimi udac do tego "pokoju na zapleczu" - zeby sie z nimi tam udal?

    Nigdzie nie trzeba chodzić, nie mogą nikogo do niczego takiego zmusić.

    > Czy maja prawo uzyc SILY FIZYCZNEJ na jakimkolwiek etapie spornej
    > sytuacji?

    Na etapie spornym nie mogą. Przepisy ustawy mówią kiedy mogą, aczkolwiek
    jest to tylko zagrożenie życia i zdrowia ludzkiego oraz chronionego
    mienia.

  • 15. Data: 2007-12-23 08:55:26
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 23:39:05 +0000, Seven napisał(a):

    > ponadto oczywiscie ze 3-ch ochroniarzy pojdzie na bok, tam porobia sobie
    > pare zupelnie niegroznych aczkolwiek widowiskowych siniakow - i
    > oczywiscie zgodnie zeznaja, ze "straszliwie" ich pobil ow klient sklepu
    > (juz w tym ich pokoju na zapleczu)

    Och, to jeszcze nic. Ja w jednym filmie widziałem jak się gość postrzelił
    w rękę. Oni też mogliby się postrzelić!

  • 16. Data: 2007-12-23 09:48:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 23 grudzień 2007 09:55
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fkl7pu$dqs$5@inews.gazeta.pl>):

    > Och, to jeszcze nic. Ja w jednym filmie widziałem jak się gość postrzelił
    > w rękę. Oni też mogliby się postrzelić!

    Wiesz, niby zdrowy rozsądek sprzeciwia się wersji Svena, ale czy polska
    działa zdroworozsądkowo? Tak jak w moim przypadku: Sąsiad kradnie mi prąd.
    Wie o tym elektrownia, spółdzielnia i policja. I co? Zdrowy rozsądek
    podpowiada, że powinno się go co najmniej wypierdzielić na zbity pysk,
    zwłaszcza że to nie biedny staruszek, a żul w średnim wieku. Tyle zdrowy
    rozsądek. A praktyka: Gość śmierdzi, kradnie prąd, nie płaci za mieszkanie,
    urządza libacje alkoholowe a w nagrodę dostaje jeszcze zasiłek. Za to mi
    podnoszą ciągle opłaty.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 17. Data: 2007-12-23 10:14:34
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Na etapie spornym nie mogą. Przepisy ustawy mówią kiedy mogą, aczkolwiek
    > jest to tylko zagrożenie życia i zdrowia ludzkiego oraz chronionego
    > mienia.

    No przeciez caly raban z zakazem fotografowania,
    zawsze sie dzieje z powodu zagrozenia chronionego mienia.
    Pdkladacz bomby napewno mniej by sie rzucal w oczy,
    niz taki fotografujacy amator.

    veri

  • 18. Data: 2007-12-23 11:12:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Verizon Newsgroups" <z...@v...net> napisał w wiadomości

    > No przeciez caly raban z zakazem fotografowania,
    > zawsze sie dzieje z powodu zagrozenia chronionego mienia.

    Wykażesz, że sfotografowanie towaru w sklepie zmniejsza chociaż jego
    wartość? O ubytku towaru czy chorobie personelu już nie wspomnę.

  • 19. Data: 2007-12-23 13:59:41
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 10:48:04 +0100, Tristan napisał(a):

    > A praktyka: Gość śmierdzi, kradnie prąd, nie płaci za mieszkanie,
    > urządza libacje alkoholowe a w nagrodę dostaje jeszcze zasiłek. Za to mi
    > podnoszą ciągle opłaty.

    To nie przypadek, to konsekwencje ustroju, w którym istnieje przymus
    pochylania się nad wykluczonymi.

  • 20. Data: 2007-12-23 14:00:54
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 12:12:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wykażesz, że sfotografowanie towaru w sklepie zmniejsza chociaż jego
    > wartość?

    Bardzo proste: ekskluzywne suknie dla ekskluzywnych kobiet. Sfotografują,
    babka kupi, pójdzie na bal, a tam jakaś wyfiołkowana pinda powie "ja już
    taką gdzieś widziałam!"